«امضا» به ایده رسید/ نقاشی‌هایی با تکنیک اکریلیک روی بوم

نمایشگاه نقاشی «امضا» شامل آثار مهدی منتصری اول اسفندماه در گالری ایده آغاز به کار می‌کند.

«امضا» به ایده رسید/ نقاشی‌هایی با تکنیک اکریلیک روی بوم
کد خبر: 465531
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۰۸:۵۱:۲۶

اعتمادآنلاین| گالری ایده از روز جمعه اول اسفندماه 1399 میزبان نمایشگاه «امضا» شامل آثار نقاشی مهدی منتصری مؤلف کتاب نوستالژیک «یادتونه» است. این هنرمند موضوع امضا را با محوریت تمرکز بر مفاهیمی همچون تعهد، صلح، دوستی و امید انتخاب کرده است.

این نمایشگاه روز جمعه از ساعت 16 تا 20 در گالری ایده واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک 26 آغاز به کار می‌کند و تا روز ششم اسفندماه میزبان علاقه مندان است.

اجرای آثار با تکنیک اکریلیک روی بوم انجام شده و شامل 16 اثر در ابعاد نسبتاً بزرگ است که تمام آثار در سال 99 تولید شده است.

مهدی منتصری متولد 1358 گلپایگان، دانش آموخته کارشناسی صنایع دستی دانشگاه هنر تهران است که در سوابق او مدیریت خانه طراحی و گرافیک پاییزان، شرکت و پذیرش آثار در بیش از 30 جشنواره بین‌المللی و نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور در زمینه گرافیک و عکس و نقاشی، عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ (FIAP) و دارای لقب AFIAP، داوری 4 جشنواره بین‌المللی عکس تحت نظر فیاپ، مؤلف و گرافیست کتاب نوستالژی «یادتونه» (خاطرات مشترک بچه‌های دهه شصت ایران) با تیراژ نیم میلیون نسخه به چشم می‌خورد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها