ژاوی جانشین رونالدو کومان می‌شود؟

بعد از شکست سنگین بارسلونا در مرحله رفت هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن دوباره گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ایجاد تغییرات در این تیم افزایش یافته است.

ژاوی جانشین رونالدو کومان می‌شود؟
کد خبر: 465830
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۰۲:۲۲

اعتمادآنلاین| بعد از شکست سنگین بارسلونا در مرحله رفت هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن دوباره گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ایجاد تغییرات در این تیم افزایش یافته است. بسیاری از رسانه ها مدعی شده اند که در صورت حذف بارسا از لیگ قهرمانان رونالد کومان فصل آینده سرمربی بارسلونا خواهد بود و ژاوی همچون ماه های گذشته یکی از اصلی ترین گزینه ها برای هدایت بلوگرانا محسوب می شود.

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر، در مصاحبه ای با سایت فیفا در رابطه با احتمال حضور در بارسلونا گفت: " در حال حاضر در قطر هستم و به خوبی کار می کنم. من در یک باشگاه بزرگ در آسیا و قطر حضور دارم. السد بهترین تیم قطر است. ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. همه من را به عنوان مربی بارسلونا می بینند و من واقعاً برای بارسلونا و کومان، سرمربی فعلی، احترام قائلم."

ژاوی در ادامه گفت: "من نمی خواهم حقیقت را پنهان کنم. البته من دوست دارم سرمربی بارسلونا باشم. من بارها این را گفته ام. با این حال همیشه به مربی و باشگاه احترام می گذارم. برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم و البته از زمانی که یادم می‌آید طرفدار بارسلونا بوده ام. انتخابات ریاست باشگاه به زودی انجام خواهد شد و باید ببینیم که چه کسی برنده می شود."


منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها