جمع آوری 50 هزار رمز ارز غیرمجاز

معاون هماهنگی و توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: تاکنون و در چهار مرحله برگزاری مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر 50 هزار رمز ارز غیرمجاز جمع آوری شده است.

جمع آوری 50 هزار رمز ارز غیرمجاز
کد خبر: 465839
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۲۸:۲۳

اعتمادآنلاین| معاون هماهنگی و توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: تاکنون و در چهار مرحله برگزاری مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر 50 هزار رمز ارز غیرمجاز جمع آوری شده است.


غلامعلی رخشانی مهر روز پنجشنبه در چهارمین مرحله رزمایش سراسری اصلاح و تعدیل روشنایی معابر افزود: جمع آوری این تعداد رمزارز غیر مجاز منجر به صرفه جویی 100 مگاواتی در مصرف برق شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این و در روزهای اخیر 20 هزار رمز ارز غیر مجاز دیگر جمع آوری شده اند که 30 مگاوات صرفه جویی به همراه داشته است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: برخورد با رمز ارزهای غیرمجاز با جدیت دنبال می شود بنابراین به همه فعالان این بخش توصیه می شود برای استفاده از برق مجاز اقدام کنند.

رخشانی مهر ادامه داد: استفاده از برق به صورت مجاز هم به نفع استخراج کنندگان ارز است و هم مانع آسیب دیدن شبکه خواهد بود.

وی افزود: اقدام ها در باره اصلاح و تعدیل روشنایی معابر حدود 300 مگاوات صرفه جویی به همراه داشت.

رخشانی مهر اظهار داشت: یک میلیون و 200 هزار لامپ پرمصرف از 9 میلیون لامپی که در معابر و بزرگ راه ها قرار داشت تعویض شد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تلاش می شود با همکاری وزارت راه و شهر سازی برای تعویض لامپ های بزرگ راه ها با لامپ های کم مصرف اقدام شود.

وی بر ضرورت اتخاذ تدابیر و اقدام های لازم برای تابستان پیش رو تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: همه صنعت برق باید خود را از همین امروز برای تابستان پیش رو آماده کنند.

چهارمین مرحله مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر صبح امروز در محل مرکز پایش صنعت برق در شرکت توانیر برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها