عضو کمیسیون تلفیق بودجه:

برای بازسازی مناطق زلزله زده پیگیر ایجاد ردیف بودجه‌ای هستیم

مهدی روشنفکر، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر ردیف بودجه‌ای مشخص در بودجه سال آینده برای مناطق زلزله زده دنا هستیم.

برای بازسازی مناطق زلزله زده پیگیر ایجاد ردیف بودجه‌ای هستیم
کد خبر: 465991
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۳:۳۵:۴۷

اعتمادآنلاین| مهدی روشنفکر در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا افزود: با توجه به حضورم در مناطق زلزله زده با هماهنگی با همکاران در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق، پیگیر ردیف بودجه‌ای با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم.

وی از ثبت پیشنهاد ردیف بودجه‌ای به شماره با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده دنا خبر داد و گفت: به دلیل حضور در مناطق زلزله زده این پیشنهاد با هماهنگی انجام شده به نام یکی از همکاران نماینده مجلس ثبت شده است.

روشنفکر با اشاره به تماس تلفنی شب گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی با وی، گفت: مسائل و مشکلات مناطق زلزله زده به اطلاع رئیس مجلس رسانده شده و درخواست کردیم برای کمک به این مناطق تصمیم درست و به موقع اتخاذ شود.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شناسه پیشنهاد ثبت شده به شماره 1303 مورخ 30 بهمن ماه مبنی بر ردیف بودجه برای مناطق زلزله زده دنا،افزود: مشکلی که وجود دارد این است که هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و مسئولان سازمان برنامه و بودجه همین ایراد را نیز وارد می‌دانند.

روشنفکر وضعیت زندگی در مناطق زلزله زده را رضایت بخش ندانست و افزود: مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و با کمبود برخی اقلام و امکانات روبه‌رو هستند که انتظار می‌رود متولیان امر با همکاری مردم نهایت امدادرسانی و کمک را داشته باشند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها