قدردانی استراماچونی از هواداران استقلال / امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم

آندره آ استراماچونی، در گفت‌وگو با یک رسانه ایتالیایی، درباره هواداران استقلال، گفت: هواداران با تقریباً 9 میلیون کامنت باعث شده‌اند که این یک رکورد جهانی باشد. این باعث غرور من می‌شود و امیدوارم روزی شرایط بازگشت به زمین برای تشکر از آن‌ها وجود داشته باشد. 

قدردانی استراماچونی از هواداران استقلال / امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم
کد خبر: 466307
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۶:۱۸

اعتمادآنلاین| آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال پیش از دربی میلان بین دو تیم اینتر و میلان در صحبت‌هایی از محبت هواداران استقلال به خود گفت.

چقدر این مسابقه برای اسکودتو تعیین کننده است؟ آیا اعتقاد دارید یوونتوس می‌تواند برگردد؟


قطعا بازی فینال نیست اما مطمئناً این یک بازی مهم و اساسی خصوصا در صورت پیروزی اینتر خواهد بود. یوونتوس هنوز یوونتوس است اما هنوز آن تداوم را پیدا نکرده است که به شما امکان می‌دهد سلطه در لیگ را از سر بگیرید زیرا در سالهای اخیر توانسته‌اید به خوبی عمل کنید.

استراماچونی و شبکه های اجتماعی: او فقط یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و طرفداران زیادی از ایران داشت. شما چه ارتباطی با شبکه‌های اجتماعی دارید؟

من در شبکه های اجتماعی نبودم اما در آخرین تجربه خارجی، شرایط تقریباً مرا مجبور کرده است که یک کانال ارتباطی رسمی داشته باشم که باعث می‌شود دیگران به جای من صفحه اینستاگرام نداشته باشند. هواداران با تقریباً 9 میلیون کامنت باعث شده‌اند که این یک رکورد جهانی باشد. این باعث غرور من می‌شود و امیدوارم روزی شرایط بازگشت به زمین برای تشکر از آن‌ها وجود داشته باشد.

در ایران و در استقلال خاطره‌ای بزرگ در بین مردم به جا گذاشتید. نظرتان چیست؟

آسیا ، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های خارج از اروپا شرایط فوق العاده‌ای دارند و بسیار جذاب هستند. استادیوم‌های شلوغ و علاقه وافرادی برای فوتبال وجود دارد. آن‌ها شور و اشتیاق را که در دهه 80-90 در ایتالیا بود ، یادآوری کردند که امروز کمی کمرنگ شده است. یک تجربه باورنکردنی همراه با موفقیت‌هایی که در زمین داشته‌ایم و باعث شده من به عنوان یک مربی تجربه بیشتری داشته باشم.

ایتالیا یا خارج از کشور، به زودی دوباره شما را روی نیمکت خواهیم دید؟

ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ ها، آنجا است و بنابراین همیشه در اولویت قرار خواهد گرفت. وضعیت جهانی به دلیل همه گیری کرونا آسان نیست. فوتبال زندگی من است اما اکنون می‌خواهم به خانواده‌ام نزدیک باشم. بنابراین با توجه به ارزش‌های شخصی و خانوادگی، هر انتخابی باید در حال حاضر ارزیابی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها