یورگن کلوپ:

شکست برابر اورتون ضربه بدی به ما زد

یورگن کلوپ که تیمش هفته به هفته پایین‌تر می‌رود، بعد از این شکست تلخ که اولین باختش مقابل اورتون بود، اعتراف کرد تیمش وضعیت خوبی نداشته: این شکست ضربه بدی به ما زد. ما گل اول را کاملاً بی‌مورد دریافت کردیم و نباید آن را فراموش کنیم.

شکست برابر اورتون ضربه بدی به ما زد
کد خبر: 466335
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۰۵:۵۶

اعتمادآنلاین| لیورپول به رکوردی عجیب رسید و برای چهارمین بازی متوالی باخت، اتفاقی که آخرین مرتبه 98 سال پیش افتاده بود.

یورگن کلوپ که تیمش هفته به هفته پایین‌تر می‌رود، بعد از این شکست تلخ که اولین باختش مقابل اورتون بود، اعتراف کرد تیمش وضعیت خوبی نداشته: «این شکست ضربه بدی به ما زد. ما گل اول را کاملاً بی‌مورد دریافت کردیم و نباید آن را فراموش کنیم. بازی دو بخش عمده دارد، یکی دفاع کردن و دیگری گل زدن. ما به اندازه کافی در کارهای دفاعی خوب نبودیم و اورتون روی اشتباهات ما به گل رسید.»

کلوپ به پنالتی عجیبی که دقایق پایانی گرفته شد هم معترض بود و در این باره بیان کرد: «به نظر من پنالتی که علیه ما گرفته شد، ناعادلانه بود.

می‌خواستم از داور بپرسم که چه چیزی دید چون کمک‌داور ویدئویی (VAR) برای همین کارها باید استفاده شود. به نظرم داور نسبت به تصمیمی که گرفته بود، مردد بود. او برای بازبینی صحنه به سمت VAR رفت و از چند قدمی یک نگاهی به فیلم آن صحنه کرد و سپس برگشت و پنالتی گرفت. با این شرایط داور چیزی دیده که بقیه ندیدند. من فیلم آن صحنه را ندیدم، اما همه به من می‌گویند که چطور می‌تواند پنالتی باشد؟»


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها