مجلس سقف منابع حاصل از درآمدهای نفتی را تعیین کرد

در نشست علنی روز یکشنبه (3 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه بودجه 1400 در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و نمایندگان با ردیف نخست تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه در بخش درآمدی درباره سقف درآمدهای نفتی موافقت کردند.

مجلس سقف منابع حاصل از درآمدهای نفتی را تعیین کرد
کد خبر: 466346
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۲۳:۴۲

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی با میزان یک میلیون 992 هزار و 720میلیارد ریال به عنوان سقف منابع حاصل از درآمدهای نفتی موافقت کردند.

در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه بودجه 1400 در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و نمایندگان با ردیف نخست تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه در بخش درآمدی درباره سقف درآمدهای نفتی موافقت کردند.

در بخش درآمدی ردیف اول تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه آمده است: سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت مندرج در ردیف 210101، میعانات گازی و خالص صادرات گاز مندرج در ردیف 210102 و منابع مربوط به 3 درصد مندرج در ردیف 210109 جدول شماره (5) این قانون معادل یک میلیون و 992 هزار و 720 میلیارد ریال تعیین می‌شود.

پیش از موافقت نمایندگان «سیداحسان خاندوزی» نماینده تهران پیشنهاد داده بود این رقم به 145 هزار هزار میلیارد تومان کاهش داده شود که نمایندگان مخالفت کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها