کد خبر: 466377
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۱:۲۶:۰۷
| |

مجلس عصر امروز جلسه علنی ندارد

رئیس مجلس گفت: هیات‌رئیسه تصمیم گرفت که نشست بعدازظهر امروز (3 اسفند ماه) صحن برگزار نشود تا نمایندگان فرصت ثبت پیشنهادات خود را داشته باشند. به همین دلیل نشست بعدی صحن فردا صبح ساعت 8 برگزار خواهد شد.

مجلس عصر امروز جلسه علنی ندارد
کد خبر: 466377
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۱:۲۶:۰۷

اعتمادآنلاین| رئیس مجلس گفت: هیئت رئیسه تصمیم گرفت که نشست بعدازظهر صحن برگزار نشود تا نمایندگان فرصت ثبت پیشنهادات خود را داشته باشند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نمایندگان هم از امروز صبح و هم در طول زمان رسیدگی به لایحه بودجه 1400 نکاتی را در مورد مدت 48 ساعت فرصتی که برای ثبت پیشنهاداتشان تعیین شده است، مطرح کردند بنابراین هیات رئیسه تصمیم گرفت که نشست بعدازظهر صحن برگزار نشود تا نمایندگان فرصت داشته باشند پیشنهادات خود را ثبت کنند به همین دلیل نشست بعدی صحن فردا صبح ساعت 8 برگزار خواهد شد.

رئیس مجلس تصریح کرد: نمایندگان دقت داشته باشند در طول مدتی که نشست صحن به صورت سه شیفت جهت بررسی لایحه بودجه 1400 برگزار می‌شود، جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا از مسافرت به استان‌ها به خصوص مناطقی که از نظر شیوع این ویروس شرایط مناسبی ندارند، خودداری کنند تا آسیب‌پذیری به حداقل برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها