کد خبر: 466397
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

اوساکا در لحظه زندگی می‌کند / هری کین راهی پاریس می‌شود / میلان و اینتر؛ در پی رسیدن به قهرمانی

روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و یکمین روز از ماه فوریه مروری داشتند بر قهرمانی نائومی اوساکا در تنیس آزاد استرالیا و همچنین رقابت‌های فوتبال باشگاهی در قاره سبز.

اوساکا در لحظه زندگی می‌کند / هری کین راهی پاریس می‌شود / میلان و اینتر؛ در پی رسیدن به قهرمانی
کد خبر: 466397
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و یکمین روز از ماه فوریه مروری داشتند بر قهرمانی نائومی اوساکا در تنیس آزاد استرالیا و همچنین رقابت‌های فوتبال باشگاهی در قاره سبز. روزنامه‌های بریتانیایی از قهرمانی اوساکا در اولین گرنداسلم سال نوشتند و در ادامه هم به شکست لیورپول برابر اورتون پرداختند. در استرالیا همه نگاه‌ها به برگزاری دربی حساس شهر میلان دوخته شده و روزنامه‌های اسپانیایی نیز نگاهی انداخته‌اند به پیروزی رئال مادرید در لالیگا و وضعیت بارسلونا. در ادامه روزنامه‌های ورزشی قاره سبز را از نظر می‌گذرانیم.

***

روز گذشته فینال تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان برگزار و نائومی اوساکا با برتری برابر جنیفر بریدی قهرمان این رقابت‌ها شد. اوساکا که در نیمه‌نهایی سرنا ویلیامز آمریکایی را شکست داده بود در فینال این رقابت‌ها هم درخشید تا قهرمان اولین گرنداسلم سال 2021 شود.

روزنامه «ایندیپندنت» در صفحه ورزشی‌اش نگاهی داشته به قهرمانی این تنیسور جوان ژاپنی و نوشته: «اوساکا؛ زندگی در لحظه». اوساکا که برای دومین بار قهرمانی در اوپن استرالیا را تجربه کرده است در فینال این رقابت‌ها در 2 ست و با نتایج 6 بر 4 و 6 بر 3، جنیفر بردی را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

این روزنامه در ادامه نگاهی داشته به پیروزی اورتون برابر همشهری خودش یعنی لیورپول و تیتر «بهشت آبی» را برای این خبر انتخاب کرده است. شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی در دربی شهر لیورپول 40 امتیازی شدند و در رده هفتم لیگ برتر جزیره قرار گرفتند. شاگردان یورگن کلوپ هم با این باخت 40 امتیازی باقی ماندند و به لطف گل زده بیشتر در رده ششم جدول لیگ برتر جزیره ایستادند.

1

روزنامه «استار اسپورت» چاپ انگلیس هم عکسی از هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام را در صفحه اولش به چاپ رسانده و از علاقه پاری‌سن‌ژرمن به این بازیکن خبر داده است. پوچتینو بعد از حضور در پاریس، در صدد تقویت این تیم برآمده است. او که خاطرات خوبی از همکاری با هری کین در آرسنال دارد، سخت به دنبال خرید این بازیکن برای خط حمله پاری‌سن‌ژرمن است. روزنامه استار در این گزارش به تحلیل خبری از یک رسانه فرانسوی پرداخته و نوشته: «در صورت جدایی کیلیان امباپه و نیمار، در تابستان پوچتینو برای تقویت تیمش به دنبال خرید هری کین خواهد رفت.» باشگاه تاتنهام هم در روزهای گذشته قیمت فروش این بازیکن را اعلام کرد؛ آنها برای صدور رضایتنامه هری کین 170 میلیون یورو درخواست کرده‌اند، البته باید گفت این مهاجم 27ساله به غیر از پاری سن ژرمن مشتری‌های دیگری هم دارد.

«استار اسپورت» در ادامه نگاهی هم انداخته به دربی شهر لیوپرول و شکست شاگردان یورگن کلوپ برابر اورتون.

1

در ایتالیا روزنامه «کوریره دلو اسپورت» با انتشار عکسی از زلاتان و لوکاکو به دربی میلان پرداخته است؛ دیداری که می‌تواند سرنوشت قهرمان این فصل سری A ایتالیا را روشن کند. این روزنامه تیتر اولش را به این دیدار اختصاص داده و نوشته: «برخورد پیشانی»؛ این تیتر به درگیری زلاتان و لوکاکو در بازی جام حذفی ایتالیا اشاره دارد.

این روزنامه در ادامه عکسی از لوئیز آلبرتو بازیکن لاتزیو منتشر کرده و به پیروزی این تیم برابر سمپدوریا پرداخته است. این روزنامه نوشته، لاتزیو بعد از شکست برابر اینتر خودش را جمع و جور کرد و حالا با یک برد اقتصادی برابر سمپدوریا رقابتش با رم برای کسب جایگاه سوم سری A را ادامه می‌دهد. شاگردان اینزاگی با امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهارم لیگ ایتالیا جای گرفته‌اند.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» با انتشار عکسی از مربی و بازیکنان اینتر و میلان، به استقبال بازی امروز این تیم در سری A رفته است. دربی برگشت دلامادونینا به شدت حساس است و پیروز این بازی قهرمان ایتالیا خواهد شد.

1

روزنامه «مارکا» چاپ اسپانیا عکسی از کاسمیرو هافبک رئال مادرید را در صفحه اولش منتشر کرده و به پیروزی این تیم برابر وایادولید پرداخته و نوشته: «مادرید اکنون اینجاست.» شاگردان زیدان با این پیروزی 52 امتیازی شدند و با 2 بازی بیشتر از بارسلونا موقتاً در رده دوم لالیگا قرار گرفتند.

1

روزنامه «as» هم عکسی از کاسمیرو را برای صفحه اولش انتخاب کرده و نوشته: «لیگ می‌سوزد».

1

روزنامه «موندو» نیز عکسی از ستاره بسکتبال پائو گاسول منتشر و تیتر برگرد پائو را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه در ادامه به رقابت‌های لالیگا و بازی امشب بارسلونا برابر کادیز پرداخته است. «موندو» البته در اخباری جداگانه نگاهی هم کرده به شکست اتلتیکو مادرید برابر لوانته و پیروزی مادرید برابر وایادولید.

1

روزنامه «اسپورت» چاپ اسپانیا نگاهی داشته به بازگشت دوباره پائو گاسول به تیم بسکتبال بارسلونا و آن را موفقیت بزرگ خوانده است. اسپورت در ادامه بازی امشب بارسلونا و توقف اتلتیکو مادرید در بازی شب گذشه برابر لوانته را بررسی کرده است.

1

و در نهایت در فرانسه، روزنامه «اکیپ» عکسی از بازیکنان پاری سن ژرمن و موناکو را سوژه صفحه اولش کرده و از حساسیت بالای این دیدار در لیگ فرانسه نوشته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها