شورای نگهبان مخالف انتخابات الکترونیک است؟ / کدخدایی: زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک فراهم نشده است

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ما مخالفتی با انتخابات الکترونیک نداشته و نداریم، گفت: هنوز زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک فراهم نشده است.

شورای نگهبان مخالف انتخابات الکترونیک است؟ / کدخدایی: زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک فراهم نشده است
کد خبر: 466400
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۱۰:۳۵

اعتمادآنلاین| عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد ایده‌نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم از مسائلی است که همیشه یکی از مسائل مهم نزد مسئولین بوده است. با توجه به اینکه یکسال درگیر ویروس کرونا بوده‌ایم، لازم است اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا انجام شود.

وی عنوان کرد: در شورای نگهبان با توجه به اینکه سلامتی مردم برای ما اهمیت دارد تصمیم گرفتیم از مردم و نخبگان استفاده کنیم و ببینیم چه راهکارهایی پیشنهاد می‌دهند. سه گروه از نخبگان امروز ایده‌های خوبی داشتند و امیدوار هستیم مسئولین در آینده نیز از این راهکارهای نخبگان استفاده کنند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: راهکارهای عملی این ایده‌ها به وزارت کشور بر می‌گردد و ما نیز در شورای نگهبان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

کدخدایی در رابطه با الکترونیکی شدن انتخابات تصریح کرد: بحث الکترونیکی شدن انتخابات بحث فنی میان شورای نگهبان و وزارت کشور است و هر زمان به جمع بندی برسیم و بستر فراهم شود انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما مخالفتی با انتخابات الکترونیک نداشته و نداریم و فقط لازم است زیرساخت‌های فنی آن آماده شود و هر زمان این زیرساخت‌ها مهیا شود، آماده انجام آن هستیم. هنوز زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک فراهم نشده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها