کد خبر: 466413
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:

دولت توجیهی برای گرانی کالاهای اساسی در سال آینده ندارد

نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تخصیص ارز 4200 تومانی در سال آینده گفت: دولت توجیهی برای گرانی کالاهای اساسی و داروها در سال آینده ندارد.

دولت توجیهی برای گرانی کالاهای اساسی در سال آینده ندارد
کد خبر: 466413
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 اسفند ) قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: مجلس یازدهم در ابتدای کار عهدی با مردم بست که عزت و اقتدار کشور را فریاد بزند، این مجلس به جای گرفتن عکس یادگاری و عکس سلفی با نماینده پارلمان اروپا با افتخار طرح اقدام راهبردی در برابر تحریم‌ها را مصوب کرد.

وی افزود: با این مصوبه دست دولت برای مذاکرات بین‌المللی و جلوگیری از زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که دو سال بدعهدی کرده و اقتصاد کشور را حدود 7 سال معطل کردند که در پی آن قیمت مرغ و سیمان افزایش یافت، باز شده است.

نماینده اهواز در مجلس، اضافه کرد: از دولت می‌خواهیم یک صدای واحد از حاکمیت صادر شود و آن هم فرمایشات مقام معظم رهبری باشد؛ مذاکرات ما فقط به شرط برداشتن همه تحریم‌ها انجام می‌شود.

یوسفی در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود، بیان داشت: دولت طی 3 سال گذشته حدود 51 میلیارد دلار به ازای توزیع ارز 4200 مصرف کرده است که این اعتبار نه به دست تولید‌کننده و نه به دست مصرف‌کننده رسیده است چرا که سیمان به 40 هزار تومان، میلگرد به 14 هزار تومان رسیده و گرانی تخم‌مرغ و میوه‌جات نیز موجب کوچک شد سفره مردم شده است.

نماینده اهواز در مجلس، بیان داشت: تخصیص ارز 4200 در سال آینده آخرین اتمام حجت مجلس با دولت است. دولت توجیهی برای گرانی کالاهای اساسی و داروها در سال آینده ندارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها