آیت‌الله نوری همدانی: ساخت سلاح‌های مدرن داخلی دشمن را عصبانی می‌کند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این‌که ساخت سلاح‌های مدرن داخلی دشمن را عصبانی کرده است گفت: امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و کینه ما را در دل دارند.

آیت‌الله نوری همدانی: ساخت سلاح‌های مدرن داخلی دشمن را عصبانی می‌کند
کد خبر: 466469
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۴:۴۴:۰۶

اعتمادآنلاین| آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان این‌که ساخت سلاح‌های مدرن داخلی دشمن را عصبانی کرده است گفت: امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و کینه ما را در دل دارند.

این مرجع روز یکشنبه در دیدار رئیس ستادکل نیروهای مسلح با وی، با بیان اینکه آن چیزی که دشمن ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است،‌ افزود: در دین اسلام خداوند شهادت را قرار داده است و امروز ما عاشقانه به دنبال شهادت هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه آورده‌اند که ستون دین اجتماع مسلمانان است، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند، نتیجه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی حضور مردم و گودنشینان در میدان است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و کینه ما را در دل دارند، تاکید کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در شرایط امروز به مشکلات آنان رسیدگی شود.

وی با اشاره به تفاوت نیروی مسلح ما با دیگر کشورها، گفت: اینکه نیروهای مسلح ما از دو ویژگی مادیت و معنویت برخوردار هستند، اما نیروهای مسلح سایر کشورها فقط مادیت دارند.

این مرجع تقلید افزود: نیروهای مسلح برخی کشورها سلاح‌های مدرن را عامل پیشرفت خود می‌دانند؛ اما نیروهای مسلح ما علاوه بر برخورداری از سلاح‌های مدرن؛ از اخلاص، توکل به خدا، اعتمادبه‌نفس نیز برخوردار هستند؛ یعنی وجود معنویت در بین نیروهای مسلح آن‌ها را با سایر نیروهای مسلح کشورها خاص کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در سفری به شهر مقدس قم ضمن شرکت در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تجلیل از پیشکسوتان روحانی جهاد و مقاومت با برخی از علما و مراجع نیز دیدار کرد.

این سفر و دیدارها بدون اعلام قبلی و دعوت از رسانه‌ها انجام‌شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها