کد خبر: 466495
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۵:۳۹:۱۴
| |

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

آمریکا جزئی از برجام نیست و نمی‌تواند از برجام مطالبه‌ای داشته باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها جزئی از برجام نیستند و به تعهدات خود عمل نکرده‌اند بلکه در جهت تخریب توافق هسته‌ای عمل کرده‌اند. براساس شرایط فعلی نمی‌تواند از برجام مطالبه‌ای داشته باشد، اول از همه باید به تعهدات برجامی خود برگردد بعد از آن می‌توانند درباره برجام نظر دهند.

آمریکا جزئی از برجام نیست و نمی‌تواند از برجام مطالبه‌ای داشته باشد
کد خبر: 466495
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۵:۳۹:۱۴

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی در واکنش به این موضوع که رئیس جمهور آمریکا برای بازگشت به گروه 1+5 اعلام آمادگی می کند در حالی که چنین گروهی وجود ندارد گفت: آمریکا با بیانیه سال 2018 از برجام خارج شده است و جزیی از برجام و گروه 1+5 نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس شرایط فعلی نمی تواند از برجام مطالبه‌ای داشته باشد، اول از همه باید به تعهدات برجامی خود برگردد و راستی‌آزمایی شود که آنها تعهداتشان را انجام داده اند، بعد از آن می توانند درباره برجام نظر دهند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر آمریکایی‌ها جزئی از برجام نیستند و به تعهدات خود عمل نکرده اند بلکه در جهت تخریب توافق هسته ای عمل کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: روند در صورتی اصلاح می شود که تحریم‌ها علیه ایران از جانب آمریکا لغو شود و بتوانیم نتیجه موثر این لغو را ببینیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها