کد خبر: 466668
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مدافع استقلال از حضور در میادین فوتبال محروم شده است؟

در حالی که خروج میلیچ از ایران و شایعه دوپینگ او کم‌کم داشت به فراموشی سپرده می‌شد، یک اتفاق جدید دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ سایت ترانسفرمارکت که قیمت بازیکنان و تیم‌های سراسر جهان را منتشر می‌کند مقابل نام هروویه میلیچ علامت محرومیت گذاشته است.

مدافع استقلال از حضور در میادین فوتبال محروم شده است؟
کد خبر: 466668
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هروویه میلیچ مدافع استقلال دی‌ماه گذشته ایران را ترک کرد و راهی کشورش شد. اتفاقی که با حرف و حدیث‌های فراوانی همراه بود. او که ابتدای فصل در ترکیب اصلی استقلال بود و برای این تیم گلزنی می‌کرد به یکباره از سوی محمود فکری به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد. همان زمان بود که شایعه مثبت شدن تست دوپینگ این بازیکن در فضای مجازی پیچید. شایعه‌ای که خیلی زود تکذیب شد. هرچند همان زمانی که استقلالی‌ها در پی تکذیب خبر دوپینگ میلیچ بودند این بازیکن کروات، به دلیل آنچه بدعهدی مدیران استقلال عنوان کرد، شبانه از ایران رفت.

یک سوال از مدیران استقلال

بعد از خروج میلیچ از ایران سوالی مطرح شد اما مدیران استقلال پاسخ قانع‌کننده‌ای به آن ندادند. سوال این بود: پاسپورت این بازیکن چگونه به دستش رسیده است؟ حجت نظری سخنگوی باشگاه درباره اتفاق رخ‌داده گفت: «این بازیکن قطعاً برای خروج از ایران برنامه داشته است. امکان ندارد یک بازیکن در عرض 2 ساعت بعد از بازی بتواند بلیت تهیه کند و از کشور خارج شود. ظاهراً او در هفته گذشته با مراجعه به باشگاه استقلال پاسپورت خود را از کاظم قیم دریافت کرده (پاسپورت بازیکنان باید در اختیار معاون بین‌الملل باشگاه باشد) و ظاهراً به بهانه اینکه قصد دارد به سفارت کرواسی در تهران برود گذرنامه خود را به همین راحتی از یک مقام مسئول در باشگاه دریافت و همان روز اقدام به تهیه بلیت برای سفر به کرواسی کرده است.»

اما آیا همه بازیکنان خارجی به همین راحتی می‌توانند پاسپورت‌شان را از باشگاه بگیرند؟

هرویه میلیچ

محرومیت میلیچ در ترانسفرمارکت

در حالی که خروج میلیچ از ایران و شایعه دوپینگ او کم‌کم داشت به فراموشی سپرده می‌شد، یک اتفاق جدید دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ سایت ترانسفرمارکت که قیمت بازیکنان و تیم‌های سراسر جهان را منتشر می‌کند مقابل نام هروویه میلیچ علامت محرومیت گذاشته است. علامتی که سوالات زیادی به همراه دارد؛ اولین و مهم‌ترین سوال هم این است: «چرا این بازیکن بدون هیچ پرونده‌ای از حضور در میادین فوتبال محروم شده است؟»

1

علامتی که مقابل نام میلیچ قرار گرفته درست همان علامتی است که مقابل نام عیسی آل کثیر بازیکن دزفولی پرسپولیس هم دیده می‌شود. او به حکم AFC، به مدت 6 ماه از حضور در میادین ورزشی محروم است.

1

همین اتفاق برای 2 بازیکن تراکتور تبریز هم رخ داده است. سعید واسعی و رضا شکاری هم در لیست باشگاه تراکتور در سایت ترانسفرمارکت محروم‌اند. البته رضا شکاری قراردادش را با این باشگاه تبریزی فسخ کرده و به گل‌گهر سیرجان پیوسته است. اگرچه به نظر می‌رسد این محرومیت به دلیل شکایت باشگاه ذوب‌آهن باشد. سعید واسعی هم به دلیل شکایت باشگاه پیکان از این بازیکن از حضور در میادین محروم شده و هنوز چند ماهی از آن هم باقی مانده است. سعید واسعی در بهمن‌ماه گذشته درباره وضعیت خود گفت: «نزدیک به 70 روز از محرومیت من گذشته و همچنان امیدوار به رأی کمیته استیناف هستم. قطعاً اگر اتفاقی هم نیفتد، در این مورد به CAS شکایت خواهم برد تا از حق خودم دفاع کنم.»

1

کلام آخر

طبق ادعای ترانسفرمارکت، میلیچ از حضور در میادین محروم است و دلیل آن هم روشن نیست. بنابراین بهتر است مدیران استقلال به این سوال پاسخ دهند. آنها باید مشخص کنند که دلیل این محرومیت چیست و آیا او به خاطر شکایت استقلال از حضور در میادین محروم شده یا این اتفاق علت دیگری دارد.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها