کد خبر: 466687
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

آتش سوزی یک مجتمع تجاری در بازار بزرگ رشت / مصدومیت 2 آتش نشان + تصاویر

شهرام مومنی،  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ساعت 9:43 در پی تماس یک شهروند با سامانه 125 بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه در خیابان شریعتی رشت، بازار بزرگ رشت اعزام شدند.

آتش سوزی یک مجتمع تجاری در بازار بزرگ رشت / مصدومیت 2 آتش نشان + تصاویر
کد خبر: 466687
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ساعت 9:43 در پی تماس یک شهروند با سامانه 125 بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه در خیابان شریعتی رشت، بازار بزرگ رشت اعزام شدند.

آتش سوزی رشت

او ، با بیان اینکه با توجه به بافت قدیمی محل حادثه و گستردگی آتش 75 آتش نشان از 6 ایستگاه آتش نشانی نسبت به مهار حریق تلاش کردند، افزود: آتش نشانان توانستند با 21 خودروی اطفای حریق و 2 خودروی نردبان 32 و 44 متری کمتر از یک ساعت آتش را مهار کنند.

آتش سوزی رشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ، گفت: اگر چه سقف چند واحد صنفی مجاور دچار خسارت شده، اما حضور به موقع آتش نشانان مانع آتش سوزی واحد‌های تجاری و صنفی محل حادثه شده است.

مومنی، از مصدومیت 2 آتش نشان هنگام مهار آتش خبر داد و گفت: یک آتش نشان که از ناحیه دست و آتش نشان دیگری که از ناحیه پا دچار مصدویت شده بودند از طریق اورژانس 115 برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

آتش سوزی رشت

او با گلایه از ازدحام مردم هنگام اطفای حریق و پارک خودرو در محل حادثه، از شهروندان خواست هنگام حریق برای روند بهتر اطفای حریق از سوی آتش نشانان از تجمع و پارک خودرو در محل حادثه خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها