کد خبر: 466880
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۵
| |

شرایط عجیب مهدی قایدی در استقلال

قایدی طی مدتی که در تمرینات حضور نداشته از طریق مدیربرنامه‌‌اش قصد مرتفع کردن مشکلات و اضافه شدن به آبی‌ها را دارد اما طرفین با شروط عجیب باشگاه استقلال به توافق نرسیده‌اند.

شرایط عجیب مهدی قایدی در استقلال
کد خبر: 466880
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۵

اعتمادآنلاین| مهدی قایدی، مهاجم جوان تیم استقلال تهران در آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال هنوز با مشکلاتی که از تابستان وجود داشته دست و پنجه نرم می‌کند. بهترین گلزن نیم فصل اول آبی پوشان از شروط داخل قراردادش رضایت ندارد و این مسأله موجب شده که او برای یک هفته از تمرینات دور باشد.

قایدی طی مدتی که در تمرینات حضور نداشته از طریق مدیربرنامه‌‌اش قصد مرتفع کردن مشکلات و اضافه شدن به آبی‌ها را دارد اما طرفین با شروط عجیب باشگاه استقلال به توافق نرسیده‌اند. او پس از مصاف هفته چهاردهم برابر نساجی مشخص کرد که قراردادش مشکل دارد و از زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند تا به امروز هنوز برطرف نشده است.

مدیر‌برنامه قایدی و مدیران استقلال روز یکشنبه جلسه داشتند که طی این دیدار به توافق نرسیدند. در حال حاضر قرارداد مهدی قایدی 840 میلیون تومان است و او برای یک فصل این رقم را دریافت می‌کند.

نماینده قایدی در این جلسه 3.5 میلیارد تومانی به باشگاه داده و مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت که حتی او حاضر شد تا روی رقم 3 میلیارد تومان هم توافق کنند اما باشگاه قبول نکرد.

او پنج سال پیش با جدایی از شاهین بوشهر به استقلال آمد و سال دوم که قراردادش را تمدید کرد، مدیران وقت باشگاه آپشنی در توافق با او قرار دادند که اگر پیشنهادی به دست این بازیکن برسد با پرداخت رقم 400 هزار دلار با جلب رضایت باشگاه، جدا شود.

نماینده قایدی طی مذاکرات با استقلالی‌ها به توافق نرسیده و تصمیمش را عوض کرده است. او از سوی این بهترین گلزن استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به باشگاه گفته بندی در قرارداد او بگنجانند که اگر پیشنهاد مناسب خارجی رسید او بتواند راحت‌تر ترانسفر شود.

باشگاه این پیشنهاد را به یک شرط پذیرفته است. شرط باشگاه این است که بند آزادسازی او 2 میلیون یورو باشد. با این شرایط اگر باشگاهی خواهان جدایی او باشد، باید این رقم نجومی را بپردازد و سپس برای جذب او رقابت کند.

در وضعیت فعلی به دنبال مذاکرات طولانی و بی نتیجه نماینده قایدی و مدیران استقلال، این بازیکن از شرایطش ناراضی است و همانطور که بعد از بازی بازی با نساجی در ورزشگاه آزادی گفته بود، بلاتکلیف است.

همین جریان باعث شده تا این بازیکن از حضور در تمرینات سر باز بزند و برای یک هفته پس از سرماخوردگی که داشت فعلا به تمرینات شاگردان محمود فکری برای بازی هفته شانزدهم مقابل می رفسنجان اضافه نشود. این کشمکش اگر ادامه داشته باشد آنها در نهایت می‌توانند مهدی قایدی را محروم کنند که طبق آیین نامه کمیته انضباطی اگر او در تمرینات حضور پیدا نکند، در نهایت 4 ماه محروم می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها