کد خبر: 466962
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۶:۴۵:۳۴
| |

سلبریتی‌ها ملزم به پرداخت مالیات شدند

نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز (5 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه 1400 در مصوبه‌ای سلبریتی‌ها با درآمد بیش از 200 میلیون تومان در سال را ملزم به پرداخت مالیات کردند.

سلبریتی‌ها ملزم به پرداخت مالیات شدند
کد خبر: 466962
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۶:۴۵:۳۴

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای سلبریتی‌ها با درآمد بیش از 200 میلیون تومان در سال را ملزم به پرداخت مالیات کردند.


نمایندگان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه 1400، با بندهای الحاقی 2 و 3 تبصره 6 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی 3 این تبصره؛ معافیت مالیاتی فعالیت‌های مربوط به انتشارات کمک درسی و فعالیت‌های هنری از قبیل بازیگری موضوع بند (ل) ماده (139) قانون مالیات‌های مستقیم، صرفاً تا سقف دو میلیارد ریال در سال قابل اعمال است و بعد از آن حسب مورد به نرخ ماده (105) یا ماده (131) قانون مالیات‌های مستقیم مشمول مالیات می‌شود.

همچنین در بند الحاقی 2 نیز آمده است؛ درآمد حاصل از فروش فرآورده‌های خونی و خدمات آزمایشگاهی سازمان انتقال خون موضوع ردیف 140206 بعنوان درآمد- هزینه تلقی می‌شود و به مصرف هزینه‌های مورد نیاز آن سازمان می‌رسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها