کد خبر: 467180
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۱۴
| |

322 میلیون لیتر بنزین امسال در گیلان صرفه جویی شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: طی یازده ماه گذشته با جایگزینی سی ان جی به عنوان سوخت پاک و ارزان با بنزین 322 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

322 میلیون لیتر بنزین امسال در گیلان صرفه جویی شد
کد خبر: 467180
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۱۴

اعتمادآنلاین| مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: طی یازده ماه گذشته با جایگزینی سی ان جی به عنوان سوخت پاک و ارزان با بنزین 322 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

کوروش بالادست با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه سی ان جی در استان طی این مدت یک میلیون متر مکعب بود، افزود: این 322 میلیون لیتر بنزین در 38 جایگاه 2 منظوره و 62 جایگاه تک منظوره توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت 2 هزار و 500 جایگاه سی ان جی در کشور، گفت: گیلان با داشتن 100 جایگاه فعال از لحاظ تعداد جایگاه های توزیع سی ان جی رتبه ششم کشور را دارد.

وی همچنین در ادامه سخنانش؛ از اختصاص سهمیه الکترونیکی نفت سفید اسفند ماه به میزان هر خانوار 210 لیتر، در کارت بانکی سرپرستان خانوارهای بی بهره از گاز طبیعی و همچنین ساکنان مناطق سخت گذر استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: این سهمیه الکترونیکی نفت سفید ، تا پایان ماه جاری قابل دریافت است.

حدود 18 هزار خانوار در گیلان مصرف کنننده نفت سفید هستند.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در مجموع دارای 16 شهرستان و 52 شهر و افزون بر دو هزار و 500 روستا است. علاوه بر برخورداری تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی تا کنون به 2 هزار و 35 روستا نیز گازرسانی شده است. شرکت گاز گیلان در حال حاضر افزون بر یک میلیون و 110 هزار مشترک شهری و روستایی را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها