کد خبر: 467382
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۰۹:۰۱:۰۰
| |

بهروز مفید: من به عنوان تهیه‌کننده درگیر تبلیغات مجازی نشدم!

تهیه‌کننده فیلم «بیگانه‌ای با من است» گفت: تلویزیون امکانی را به نام تلوبیون ایجاد کرده است که براساس آمار به‌دست‌آمده نزدیک به حدود 1 میلیون و 700 هزار نفر از این طریق سریال را دنبال کرده‌اند ولی من اطلاعات دقیقی در این خصوص که چه نسبتی بین فضای مجازی و سریال بوده است ندارم.

بهروز مفید: من به عنوان تهیه‌کننده درگیر تبلیغات مجازی نشدم!
کد خبر: 467382
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| این روز‌ها فضای مجازی در دیده شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی تاثیر بسیار زیادی دارد طوری که مدیران روی آن حساب ویژه ای باز کردند و مشخصا دیده شده است که تیم محتوایی هر برنامه و سریال تلویزیون مدیریت شده بخش‌هایی از آن را با هدف وایرال در فضای مجازی تولید می کنند که به اعتقاد کارشناسان در دیده شدن و معرفی اثر، اثری به مراتب پررنگ‌تر از پخش از آنتن رسانه دارد. با برخی از برنامه‌سازان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان و... در این باره گفت و گو کردیم.

بهروز مفید تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در خصوص اینکه فضای مجازی چقدر در دیده شدن سریال « بیگانه ای با من است» موثر بوده گفت: حقیقتا اطلاعات کافی در مورد این قضیه ندارم در حال حاضر تلویزیون امکانی را به نام تلوبیون ایجاد کرده است که بر اساس آمار به دست آمده نزدیک به حدود 1 میلیون و 700 هزار نفر از این طریق سریال را دنبال کرده اند ولی من اطلاعات دقیقی در این خصوص که چه نسبتی بین فضای مجازی و سریال بوده است ندارم.

او در این باره که آیا تا به این لحظه از بازخورد سریال رضایت دارید و اینکه این بازخورد چقدر به پیش بینی‌های شما نزدیک بوده است بیان کرد: تصوری که من از بازخورد سریال داشتم تا حدود زیادی تحقق پیدا کرده است و در حال حاضر بازخورد مخاطبان به نظر بد نیست منتها چون هنوز سازمان، آمار رسمی اعلام نکرده است من به عنوان تهیه کننده تمایل ندارم که حرفی بیشتر از چیزی که هست به زبان بیاورم به قولی نمی توانم آسمان به ریسمان ببافم. به طور کل حس عمومی خودم از اطرافم این است که به نسبت این سریال قابل قبول بوده است.

بهروز مفید در این خصوص که از فضای مجازی برای تبلیغ اثر به چه مقدار استفاده کرده است و اینکه آیا به این مسئله که بخش‌هایی از این سریال در فضای مجازی پخش شود فکر کرده یا خیر خاطرنشان کرد: خیر چرا که ما یک امکانی به نام تلویزیون و تلوبیون داریم که اگر مخاطب بخواهد ارتباطی برقرار کند این امکان وجود دارد ولی ما برای کار‌های تبلیغاتی وارد شبکه‌های مجازی نشدیم. حداقل من به عنوان تهیه کننده درگیر این بخش نشده ام.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها