کد خبر: 467615
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

این ورزشکار ماهی 10 میلیون تومان غذا می‌خورد

علی داودی وزنه بردار سنگین وزن ایران به خاطر جثه بزرگش قاعدتا غذای زیادی هم می خورد. او در این باره می گوید: «نه اتفاقا زیاد غذا نمی خورم و دوستانم هم تعجب می کنند. روزی سه وعده هم بیشتر غذا نمی خورم.»

این ورزشکار ماهی 10 میلیون تومان غذا می‌خورد
کد خبر: 467615
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علی داودی ملی پوش دسته سنگین وزن تیم ملی وزنه برداری، یکی از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک است. او فقط 21 سال سن دارد و می تواند در آینده شگفتی ساز شود. او همین حالا فقط 8 کیلو کمتر از رضا زاده وزنه زده و خیلی ها پیش بینی می کنند رکورد او و بعد لاشا تالاخادزه را بشکند. داودی البته در کنار وزنه برداری شدیدا فوتبالی است و طرفدار پرسپولیس.

خودش در این باره می گوید: «قبلا همراه پدرم یا برادرم به استادیوم می رفتیم.پرسپولیسی شدید هستم. الان استقلالی در اردو نداریم ولی با میری و یکی دو تا از بچه های دیگر که ترک زبان هستند کری می خوانیم.»

او اضافه می کند: «آخرین بار با بچه های وزنه برداری به استادیوم رفتیم تا بازی دربی را ببینم ولی اینقدر بد بود که همان نیمه اول بلند شدیم و بیرون آمدیم.»

داودی درباره پیش بینی قهرمانی لیگ می گوید: «به نظرم پرسپولیس حرفه‌ای از تیم های دیگر است و دوباره قهرمان می شود.»

او به خاطر جثه بزرگش قاعدتا غذای زیادی هم می خورد. او در این باره می گوید: «نه اتفاقا زیاد غذا نمی خورم و دوستانم هم تعجب می کنند. روزی سه وعده هم بیشتر غذا نمی خورم.»

او درباره خرج خورد و خوراکش توضیح می دهد: «اگر در اردو نباشم و در خانه باشم ماهی حدود 10 میلیون. البته مکمل های ورزشی که مصرف می کنم گران است.»

او درباره دستمزدش در لیگ وزنه برداری می گوید: «من امسال قراردادم 120 میلیون تومان بوده است.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها