کد خبر: 467680
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۲:۳۰:۵۴
| |

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت «محمدرضا الوند»

قادر آشنا در پیامی از درگذشت محمدرضا الوند همکار اداره کل هنرهای نمایشی و هنرمند همراه تئاتر ایران گفت.

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت «محمدرضا الوند»
کد خبر: 467680
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۲:۳۰:۵۴

اعتمادآنلاین| قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت محمدرضا الوند هنرمند تئاتر را که مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های نهاد تحت مدیریتش نیز بود تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«ناباوری، بهت و اندوه، این نخستین حالتی‌ست زمانی که می‌شنوم در روز میلاد مولایت علی (ع)، ترکِ جهان کرده‌ای.

چگونه از سال‌ها دوستی، رفاقت، مراودت و همکاری‌مان بگویم که حق مطلب ادا شود و چگونه بازایستادن قلب تپنده‌ات برای تئاتر و اهالی‌اش را باور کنم؟ کوچ ناباورانه‌ات به دیار حق را به سوگ نشسته‌ام، کوچ تویی که جانباز بودی؛ چه آن زمان که برای حفظ وطن راه جبهه جنگ را در پیش گرفتی و چه این زمان که دغدغه‌ات آسودگی‌خاطر اهالی تئاتر بود.

می‌دانم که جایگاه‌ات نزد پروردگار رحمان و رحیم محفوظ است و روحت در آرامشت. صبوری بر جای تا ابد خالی‌ات در میان‌مان، دعای من برای خانواده نازنینت؛ همسر و فرزندان برومندت، برای شاگردانت، علاقه‌مندانت، همکارانت، دوستان و دوستدارانت است.»

محمدرضا الوند متولد سال 1343 در نهاوند و کارشناس‌ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر بود و در طول سال‌ها فعالیت اجرایی، مسئولیت‌های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشت.

مشاور هنری تماشاخانه سنگلج، رییس شورای نظارت و ارزشیابی و مدیر اجرایی کانون تئاتر دانشجویی از مسئولیت‌های او بود. او علاوه بر نمایشنامه‌نویسی در زمینه نقد و تحلیل نیز با نشریات مختلفی همکاری داشت.

وی که جانباز بود و از نارسایی کلیه هم رنج می‌برد در چند روز گذشته به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و عصر روز پنجشنبه هفتم اسفندماه از دنیا رفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها