پیروز حناچی، شهردار تهران:

سازمان میادین میوه و تره‌بار نمره قابل قبولی از مردم دریافت می‌کند

حناچی گفت: نمره قابل قبول سازمان میادین میوه و تره‌بار نشان‌دهنده تأثیری است که این سازمان به مردم تهران دارد.

سازمان میادین میوه و تره‌بار نمره قابل قبولی از مردم دریافت می‌کند
کد خبر: 467710
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار کرد: وظیفه شهرداری‌ها ارائه خدمات بهتر است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا در رقابتی داخلی خدمات بهتری را به شهروندان خود ارائه کنند.

وی ادامه داد: در برخی از حوزه‌ها نمره بالاتری نسبت به دیگر خدماتی که به مردم می‌دهیم داریم و سازمان میادین میوه و تره بار نمره قابل قبولی را از مردم دریافت می‌کند و این نشان‌دهنده تأثیری است که این سازمان به مردم شریف تهران دارد.

حناچی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سازمان میادین میوه و تره بار ارائه خدمات قابل قبول است گفت: محصولات این سازمان با قیمت ثابت و قابل قبول ارائه می‌شوند. اینگونه نیست که در میادین میوه و تره بار شمال شهر کیفیت و قیمت محصولات با میادین جنوب شهر تفاوت داشته باشد.

شهردار تهران تصریح کرد: اگر خدمات را در سطح شهر گسترش دهیم می‌توانیم به مردم خدمات بیشتری ارائه دهیم و باید به این سمت برویم تا خدماتی که جنبه تصدی‌گری دارند به شهرداری‌ها واگذار شوند و شهرداری‌ها را حمایت کنیم تا آن‌ها خدمات بیشتری ارائه کنند. قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار حدود 30 درصد کمتر است .

وی اظهار کرد: سازمان مشابهی مانند شهروند، موسسه همشهری و میادین میوه و تره بار وجود دارد و به دنبال این هستیم تا این سازمان‌ها را به بورس عرضه کنیم و مقدمات این امر انجام شده است و از ظرفیت بورس برای اصلاح ساختار خود استفاده می‌کنیم و انشاءالله در نیمه اول سال آینده این دو سازمان بخشی از سهام خود را در بورس عرضه خواهند کرد .

حناچی با اشاره به سازمان میادین میوه و تره بار گفت: در میادین میوه و تره بار پسماند تولید می‌شود، اما نحوه اداره آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد بیش از یک میلیون مراجعه در روز به میادین کم نیست و می‌توان پیام مناسب جلوگیری از تولید پسماند را به مردم منتقل کرد.


شهردار تهران بیان کرد: در این دوره 74 بازار احداث شده‌اند و 54 میدان هم مورد بازسازی قرار گرفتند و امروز چندین بازار افتتاح می‌شود و سهم زیادی در مشکلات اقتصادی مردم دارند و از 245 میدان میوه و تره بار به 270 میدان میوه و تره بار در سال 1400 می‌رسیم. تاکنون در 104 میدان میوه و تره‌بار موضوع مناسب سازی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به خرید از میادین میوه و تره بار گفت: امروز شاهد این هستیم که یک میلیون خرید از میادین میوه و تره بار انجام می‌شود البته اگرچه میوه‌ها درجه یک نیستند، اما از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و در مقایسه با میانگین قیمت‌های سطح شهر اقلامی که در میادین عرضه می‌شوند از قیمت کمتری برخوردار هستند و طبق توافق‌ها سرویس ارائه محصولات پروتئینی بهتر میشود.


حناچی ادامه داد: در شرایط کرونا سرویس‌ها و خدمات میادین گسترده‌تر شده‌اند و برنامه ارائه خدمات اینترنتی در حال انجام است و انشاالله این سرویس گسترده‌تر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها