ورود گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال به سالن اجلاس

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است از ساعت 10 صبح امروز در سالن اجلاس آغاز شود. علی کریمی، مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و شهاب الدین عزیزی خادم چهار گزینه برای ریاست فدراسیون هستند و قرار است از اعضای مجمع رای بگیرند.

ورود گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال به سالن اجلاس
کد خبر: 467874
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۸:۴۸:۱۷

اعتمادآنلاین| انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است از ساعت 10 صبح امروز در سالن اجلاس آغاز شود. علی کریمی، مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و شهاب الدین عزیزی خادم چهار گزینه برای ریاست فدراسیون هستند و قرار است از اعضای مجمع رای بگیرند.

ورود علی کریمی و کیومرث هاشمی به سالن

علی کریمی و کیومرث هاشمی دو گزینه ریاست زودتر از سایرین وارد سالن اجلاس شدند. کریمی و هاشمی بعد از انجام تست تب سنجی و تست اکسیژن خون به سالن رفتند تا آماده انتخابات شوند.

انصراف اولین کاندیدا

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که برای پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود، پیش از شروع انتخابات انصراف داد. وی گفت: می‌خواهم با همه توان برای رفع مشکلات و چالش‌های باشگاه پر هوادار استقلال تلاش کنم و معتقدم خدمت به هواداران استقلال در این برهه خاص، اهمیت به مراتب بیشتری از حضور در فدراسیون فوتبال دارد. بر این اساس، اولویت اول و آخر من در حال حاضر استقلال است.»

ورود خبرنگاران به سالن انتظار

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی از ساعت 8 صبح امروز اجازه ورود به سالن انتظار محل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را پیدا کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها