محمود اسلامیان:

بیل گیتس هم نمی‌تواند مشکل فوتبال ایران را حل کند

محمود اسلامیان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر شما بیل گیتس را برای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی بگذارید، وقتی 70 درصد درآمد را ندارید نمی‌توان کاری کرد. باید اولویت هیات رئیسه این باشد که این مسئله را حل کند. 

بیل گیتس هم نمی‌تواند مشکل فوتبال ایران را حل کند
کد خبر: 468025
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۲:۵۰:۰۹

اعتمادآنلاین| محمود اسلامیان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه علی کریمی گفته مهندسی شده، عنوان کرد: امیدوارم خیر باشد. هر کسی نظر خودش را دارد. اینجا مجمعی است که 87 نفر که درگیر فوتبال هستند بنابراین هر انتخابی لابی‌های خود را دارد.

وی درباره انتخاب عزیزی خادم، گفت: او یک دوره در هیات رئیسه بوده و امیدوارم موفق باشد.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کار سخت مدیریت جدید چه چیزی باشد، تصریح کرد: اولین مسئله درآمدزایی است. در همه جای دنیا 70 درصد درآمد فوتبال از حق پخش است که ما این را نداریم. باید کشور راهی برای آن پیدا کند چرا که اگر شما بیل گیتس را برای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی بگذارید، وقتی 70 درصد درآمد را ندارید نمی‌توان کاری کرد. باید اولویت هیات رئیسه این باشد که این مسئله را حل کند.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به مهدی تاج چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: تاج تیم ملی را به جام جهانی برد و این امتیاز بالایی دارد. او موفق بود، تاج فوتبالیستی است که مراحل مختلف را طی کرد، از باشگاه‌داری تا سازمان لیگ، یعنی پله پله بالا آمد.

اسلامیان همچنین درباره بهاروند، عنوان کرد: بهاروند فوق‌العاده خوب بود و متاسفم که رد صلاحیت شد. به نظرم او به ناحق رد صلاحیت شد چون همه مدیران ما پرونده باز دارند، شما یک مدیر در جمهوری اسلامی پیدا نمی‌کنید که پرونده باز نداشته باشد. او به خاطر پرونده باز رد صلاحیت شد و فکر می‌کنم به او ظلم شده است. بهاروند فوتبالیست بود، او در کرونا یکسال به خوبی فوتبال کشور را اداره کرد، امیدوارم که موفق باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها