کد خبر: 468052
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۳:۲۶:۱۴
| |

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی:

حزب کارگزاران برای انتخابات دو گزینه مهم دارد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره حواشی انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: اینکه در نهاد اجماع‌ساز چه جمع‌بندی درباره نامزدها خواهیم داشت هنوز معلوم نیست. حزب کارگزاران سازندگی دو نامزد مهم دارد که پس از بررسی صلاحیت‌ها از آنها رونمایی خواهد شد.

حزب کارگزاران برای انتخابات دو گزینه مهم دارد
کد خبر: 468052
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۳:۲۶:۱۴

اعتمادآنلاین| سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره حواشی انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیحاتی داد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رئیس «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» گفت: او از تجربه فراوانی برخوردار بوده و مورد قبول همه اصلاح طلبان است. از سوی دیگر هم نسبت به امر مشارکت در انتخابات و تاثیرگذاری بر صندوق‌های رای نظر قاطعی دارد و معتقدم که انتخاب بسیار خوبی است.

او ادامه داد: علاوه بر این او جزو افرادی است که علاوه بر همه بی مهری‌هایی که نسبت به او صورت گرفت، هرگز از جمهوری اسلامی و نظامی که خود در شکل گیری آن موثر بود فاصله نگرفت. بهزاد نبوی همچنان مانند دهه 60 به جمهوری اسلامی وفادار است و این وفاداری به جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) برای دفاع از نقش مردم و متعهد بودن به حل و فصل مشکلات مردم از ویژگی‌های منحصر به فرد بهزاد نبوی است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به احتمال معرفی علی لاریجانی به عنوان نامزد حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: چنین مطلبی در هیچ جا درج نشده و واقعیت ندارد.

مرعشی با اشاره به ورود محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم بیان کرد: عارف یک شخصیت اصلاح‌طلب است، اما اینکه در نهاد اجماع‌ساز چه جمع بندی درباره نامزدها خواهیم داشت هنوز معلوم نیست؛ کارگزاران هم دو نامزد مهم دارد که پس از بررسی صلاحیت‌ها از آنها رو نمایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها