کد خبر: 468083
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۴:۳۶:۰۳
| |

معاون وزیر ورزش و جوانان:

امیدوارم روزهای بهتری برای فوتبال رقم بخورد

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ایران مبلغ زیادی در فیفا پول دارد اما به دلیل شرایط تحریم نمی توانیم از این منابع استفاده کنیم.

امیدوارم روزهای بهتری برای فوتبال رقم بخورد
کد خبر: 468083
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۴:۳۶:۰۳

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تا الان که ما در خدمت دوستان بودیم انتخابات در فضایی آرام و دموکراتیک برگزار شد و دیدیم که رقابت نزدیکی بین نامزدها وجود داشت و همانطور که پیش‌بینی می‌شد انتخابات به دور دوم کشید و در نهایت آقای عزیزی خادم به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که به ایشان تبریک می‌گویم. امیدوارم او و هیات رئیسه جدید بتوانند روزهای بهتری را برای فوتبال رقم بزنند. قطعا وزارت ورزش هم مثل همیشه حامی فوتبال خواهد بود.

علی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا عزیزی خادم گزینه وزارت ورزش بوده است یا خیر؟ گفت: ما از قبل گفته بودیم که هیچ گزینه‌ای در انتخابات نداریم و اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب اندیشه هستند و بر اساس شناختی که از نامزدها داشتند رای دادند و ما انتخابی نداشتیم. من مهندس نیستم و فکر نکنم علی کریمی روز مهندس را به من تبریک گفته باشد.

او در پاسخ به چرایی عدم حضور وزیر ورزش در مجمع فوتبال ادامه داد: همزمان با انتخابات فدراسیون فوتبال ستاد ملی جوانان برگزار شد و به همین دلیل وزیر ورزش نتوانست در سالن انتخابات حضور داشته باشد.

علی‌نژاد در پاسخ به اینکه "پس بحث قهر منتفی است؟" تاکید کرد: قهری وجود ندارد.

او در پایان گفت: فدراسیون حدود پنج یا شش میلیون دلار از فیفا می‌خواهد و امیدواریم با رفع تحریم‌ها این امکان فراهم شود که فدراسیون به این منابع مالی دسترسی داشته باشد. از مسیر های مختلف برای دریافت این پول اقدام کرده‌ایم اما به دلیل تحریم‌ها نتوانستیم این منایع را دریافت کنیم. فیفا هم علاقمند است که این پول را پرداخت کند اما به دلیل تحریم ها فعلا نتوانستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها