فریدون اصفهانیان:

حقوقدانان فدراسیون فوتبال باید قرارداد ویلموتس را بررسی می‌کردند

فریدون اصفهانیان درباره برگزاری انتخابات امروز (یکشنبه) فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات در فضای سالمی برگزار شد. مجمع فدراسیون از ارکان اصلی فوتبال است و اعضای آن نیز از افراد فرهیخته هستند.

حقوقدانان فدراسیون فوتبال باید قرارداد ویلموتس را بررسی می‌کردند
کد خبر: 468091
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۵:۱۲:۳۳

اعتمادآنلاین| فریدون اصفهانیان درباره برگزاری انتخابات امروز (یکشنبه) فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات در فضای سالمی برگزار شد. مجمع فدراسیون از ارکان اصلی فوتبال است و اعضای آن نیز از افراد فرهیخته هستند. این افراد امروز به شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم اعتماد کردند و جا دارد به ایشان تبریک بگویم.

وی در مورد اینکه قرار بود در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون شرکت کند، اما روز گذشته به او گفتند که بازنشسته است، گفت: اتفاقی که افتاد، برای من جای تعجب داشت! دلیلش را باید از افرادی که در مجموعه هستند، بپرسید. ما تابع قوانین کشور هستیم و مشکلی از این لحاظ نداریم، اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برای من رخ دهد.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال راجع به حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کریمی از اسطوره‌های فوتبال ماست، اما مجمع باید تصمیم بگیرد که چه کسی انتخاب شود.

اصفهانیان در واکنش به اینکه صحبت‌هایی درباره مهندسی انتخابات می‌شود، گفت: خیر، انتخابات در فضایی سالم و مناسب برگزار شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا زمانی که او و دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، انتقادی به قرارداد مارک ویلموتس نکردند، گفت: ما به مهدی تاج تفویض اختیار کرده بودیم تا مذاکره کند. ما قرارداد را رویت کرده بودیم، اما «گیر» حقوقی به قرارداد را باید به کسانی بدهید که در فدراسیون فوتبال حقوقدان هستند. آنها باید قرارداد را بررسی می‌کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها