کد خبر: 468102
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۵:۳۷:۳۰
| |

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با خانواده شهدای ناوچه کنارک گفت: انتظار شهدا از ما این است که راه آنان را ادامه دهیم. شهدا با نثار خون خودشان مسیر را برای حفظ ارزش‌ها و مقدسات به ما نشان داده‌اند و وظیفه داریم در این جهت حرکت کنیم.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک
کد خبر: 468102
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۵:۳۷:۳۰

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در جریان سفر به استان بوشهر و در جمع خانواده شهدای ناوچه کنارک گفت: انتظار شهدا از ما این است که راه آنان را ادامه دهیم. شهدا با نثار خون خودشان مسیر را برای حفظ ارزش‌ها و مقدسات به ما نشان داده‌اند و وظیفه داریم در این جهت حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، تصریح کرد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود، افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی است.

سپس با اهدای لوح و هدیه از خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک قدردانی شد.

در این دیدار، دو تن از معاونان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر، امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدقی فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی و ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها