وزیر کشور: شاهد رشد کمی و کیفی تولید کالا در کشور هستیم

وزیر کشور با اشاره به گزارش دستگاه‌ها درباره کیفیت و کمیت کالا‌ها گفت: گزارش‌های کیفیت و کمیت تولید کالا‌ها در زمینه‌های پوشاک، خوراک، لبنیات و... بعد از تحریم‌ها دال بر این است که با رشد مناسبی روبه‌رو بودیم.

وزیر کشور: شاهد رشد کمی و کیفی تولید کالا در کشور هستیم
کد خبر: 468468
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۷:۲۸:۴۱

اعتمادآنلاین| وزیر کشور گفت: علیرغم تحریم‌ها و فشار‌های خارجی شاهد رشد کمی و کیفی تولید کالا در کشور بودیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه اطلاع رسانی ستاد اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی درباره نظارت نیروی انتظامی ارائه شد که نشان از جدیت آن‌ها بر بحث نظارت دارد.

وزیر کشور با اشاره به تامین کالا‌ها و نظارت‌ها برای ایام نوروز و ماه رمضان تصریح کرد: در جلسه امروز قرار شد تامین کالا در بازار برای این دو دوره زمانی در دستور کار قرار بگیرد.

او با اشاره به گزارش دستگاه‌ها درباره کیفیت و کمیت کالا‌ها گفت: گزارش‌های کیفیت و کمیت تولید کالا‌ها در زمینه‌های پوشاک، خوراک، لبنیات و... بعد از تحریم‌ها دال بر این است که با رشد مناسبی رو به رو بودیم.

رحمانی فضلی درباره ثبت سفارش کالا در سال 1400 با توجه به انتخابات پیش رو افزود: برای سه ماه نخست سال ثبت و سفارش کالا‌ها انجام شد.

وزیر کشور با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر کشور و تعطیلات نوروز تصریح کرد: استفاده از فضای گردشگری با توجه به وضعیت کرونایی موضوع دیگری بود که بر آن تاکید و مقرر شد که براساس رنگ شهرها، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود؛ همچنین توصیه شد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یک گردشگری مناسب و خرید و فروش کالای شب عید داشته باشیم.

او در پایان درباره وضعیت کرونا در کشور گفت: روند کلی کرونا در کشور به جز در چند استان روند ثابت نزولی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها