کد خبر: 468565
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۴:۴۹
| |

رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد / پرسپولیس بالاتر از مارسی و فیورنتینا

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (12 اسفند) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد / پرسپولیس بالاتر از مارسی و فیورنتینا
کد خبر: 468565
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۴:۴۹

اعتمادآنلاین| بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (12 اسفند) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این، صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران با 1600 امتیاز، با 5 پله صعود بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند المپیک مارسی فرانسه، فیورنتینا و ساوتهمپتون در رتبه 114 قرار گرفت.

تیم استقلال با 1529 امتیاز و بدون تغییر، مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. این تیم در قاره آسیا یک پله صعود کرده و در رتبه یازدهم جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح جهانی با 4 پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده 225 قرار دارند.

سپاهان با 1478 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم در آسیا نیز تغییری نکرده است و طلایی پوشان اصفهانی مانند هفته گذشته در رتبه بیست و سوم قاره کهن قرار گرفته اند. این تیم با یک پله سقوط در سطح جهان در رتبه 340 جای گرفته است.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1654 امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های کاوازاکی ژاپن با 1633 امتیاز و چونبوک موتورز کره جنوبی و نیز با 1632 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته اند. تیم الدحیل قطر با 1612 امتیاز همچنان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه 3 تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2081 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 2039 و اینترمیلان با 1933 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

رئال مادرید نیز با 1933 امتیاز و با یک پله صعود نسبت هفته گذشته در رتبه چهارم جای گرفته است. پاری سن ژرمن با 1920 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته به رتبه پنجم رسیده است.

نکته قابل توجه در این رده بندی صعود لیورپول به رتبه هشتم جهان است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان

بایرن مونیخ


منچسترسیتی


اینترمیلان


رئال مادرید


پاری سن ژرمن


اتلتیکو مادرید


بارسلونا


لیورپول


یوونتوس


منچستریونایتد

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها