معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران معرفی شد

طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما به عنوان معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انتخاب شد. او که از اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات برجام نیز بوده، محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا و تحلیلگر ارشد اندیشکده بروکینگز است.

معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران معرفی شد
کد خبر: 468808
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۷:۴۹:۱۸

اعتمادآنلاین| طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما به عنوان معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انتخاب شد.

اندیشکده بروکینگز از انتصاب ریچارد نفیو Richard Nephew به عنوان معاون رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داد.

ریچارد نفیو، طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان معاون رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران انتخاب شده است.

او که از اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات برجام نیز بوده، محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا و تحلیلگر ارشد اندیشکده بروکینگز است.

«ریچارد نفیو» که به ‌مدت 10 سال مسئول امور ایران در کاخ سفید و قائم مقام هماهنگی سیاست تحریم در وزارت خارجه‌ آمریکا بوده و طراح اصلی تحریم‌های اخیر ایران هم هست در کتاب خود با عنوان «هنر تحریم‌ها» می‌گوید آنچه می‌تواند باعث شکست تحریم‌ها شود، میزان استقامت کشور‌های هدف در برابر تحریم خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها