مجلس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند؟ / انتقاد یک نماینده از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجلس

نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مجلس، تاکید کرد: ما که مرتب از مردم می‌خواهیم پروتکل ها را رعایت کنند، خودمان باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

مجلس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند؟ / انتقاد یک نماینده از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجلس
کد خبر: 468916
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل میرمحمدی، نماینده میبد در مجلس یازدهم در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز ( چهارشنبه) مجلس؛ بیان کرد: همان طوری که ریاست کمیسیون بهداشت روز گذشته به درستی اشاره داشتند؛ ما متاسفانه شاهد شیوع کرونا انگلیسی هستیم که ویروس جهش یافته هم قدرت شیوع بیشتری داشته و هم شدت بیماری بیشتری دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اخیرا شاهد بودیم میزان مرگ و میر بر اثر کرونا مجددا سه رقمی شد. هر شب و هر روز صحنه هایی از مجلس در صدا و سیما پخش می شود که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در آن مشهود است. این مطلب را هم به خودم و هم به نمایندگان تذکر می دهم. ما که مرتب از مردم می خواهیم پروتکل ها را رعایت کنند، خودمان باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می رود از طریق نماینده مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع این بیماری تدابیری دنبال شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: تذکر شما به جا بود. بنده از همکاران خواهش می کنم باتوجه به شرایط و تداوم جلسات ما که در روز بیش از 12 ساعت جلسات برگزار می شود؛ پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها