بادامچیان: اصلاح‌طلب و اصولگرا برای مردم معنا ندارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در یک ارزیابی منصفانه همه دیدگاه‌ها و گروه‌ها در انقلاب خدماتی داشته‌اند و خطاهایی کرده‌اند اما آنچه مهم است اقدامات در گام دوم انقلاب است به نظر من و حزب موتلفه دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب برای مردم معنا ندارد.

بادامچیان: اصلاح‌طلب و اصولگرا برای مردم معنا ندارد
کد خبر: 469086
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۶:۰۹:۴۳

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در یک ارزیابی منصفانه همه دیدگاه‌ها و گروه‌ها در انقلاب خدماتی داشته‌اند و خطاهایی کرده‌اند اما آنچه مهم است اقدامات در گام دوم انقلاب است به نظر من و حزب موتلفه دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب برای مردم معنا ندارد.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در همایش احزاب در انتخابات 1400 عنوان کرد: زمان ما دوران گام دوم انقلاب است، گام اول با تمام سختی‌ها گذشته است و هرکدام از سلایق انقلاب می خواستند کشور رابه اوج و شکوه برسانند اما تفاوت دیدگاه‌ها گاها به خشونت برای حذف دیدگاه‌های مختلف شده است.

او افزود: در یک ارزیابی منصفانه همه دیدگاه‌ها و گروه‌ها در انقلاب خدماتی داشته‌اند و خطاهایی کرده‌اند اما آنچه مهم است اقدامات در گام دوم انقلاب است به نظر من و حزب موتلفه دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب برای مردم معنا ندارد.

بادامچیان اضافه کرد: نیروی تحصیلکرده به اندازه کافی در این چهل و دو سال در کشور رشد داشته و جایگاه دفاعی لازم را هم داریم در کنار این دستاورد‌ها مشکلات زیادی در امور معیشتی مردم هم وجود دارد هیچکدام از جناح‌های سیاسی نمی‌خواهند مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند درگیری‌های جناحی هم در این چند سال کشور را از استفاده از نیروهای کارآمد محروم کرده است.

او افزود: همه باید در کنار گذاشتن تنش‌ها تلاش کنیم و دولتی را انتخاب کنیم که به این مواضع باور داشته باشد و از همه نیروهای انقلاب استفاده کند و به طراحی جدید برای نظامی با مردمسالاری دینی روی بیاورد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها