کد خبر: 469090
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۶:۲۰:۲۴
| |

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

روند بررسی بودجه 1400 در مجلس / تدوین بودجه 1400 تا پایان سال تمام می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با مشارکت مجلسی‌ها تدوین بودجه 1400 تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید. سطح درآمد‌های بودجه شفاف شده رقمی حدود 907 هزار تا 910 هزار میلیارد تومان منابع عمومی خواهد بود.

روند بررسی بودجه 1400 در مجلس / تدوین بودجه 1400 تا پایان سال تمام می‌شود
کد خبر: 469090
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۶:۲۰:۲۴

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با مشارکت مجلسی‌ها تدوین بودجه 1400 تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به روند بررسی بودجه 1400 در مجلس اظهار کرد: سطح درآمد‌های بودجه شفاف شده رقمی حدود 907 هزار تا 910 هزار میلیارد تومان منابع عمومی خواهد بود. پیش بینی که برای درآمدهای نفتی کرده بودیم، همچنین اوراق را مجلس تایید کرد.

او ادامه داد: همچنین مجلس اندکی مالیات‌ها را افزایش داد و تا اینجا می‌توان گفت هماهنگی و تعامل خوبی میان مجلس و دولت صورت گرفته است. در حال حاضر تبصره‌های هزینه‌ای بررسی می شوند و حدود 15 تبصره مانده که تا پایان هفته به اتمام می‌رسد. تا به حال مشارکت قابل قبولی میان مجلس و دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به انتشار اوراق 17 هزار میلیارد‌ی از سوی دولت هم گفت: مگر می‌توانیم یک ریال اسناد مالی اوراق را بیش از آنکه مجوز مالی دارم به فروش برسانیم.

نوبخت یادآور شد: هر چه اوراق که در مجوز قانونی ما وجود دارد همان اندازه به فروش می‌رسد ضمن اینکه تمام اوراق موجود را هم نتوانسته ایم به فروش برسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها