محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اصل مهم انتخابات حضور حداکثری و حماسی مرم است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور حداکثری و حماسی مرم، اصل مهم در انتخابات 1400 است که امید است به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر بیشتر از قبل ناامید شوند.

اصل مهم انتخابات حضور حداکثری و حماسی مرم است
کد خبر: 469446
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۱:۰۲:۱۷

اعتمادآنلاین| دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور حداکثری و حماسی مرم، اصل مهم در انتخابات 1400 است که امید است به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر بیشتر از قبل ناامید شوند.

«محسن رضایی» روز جمعه در بدو ورود به اراک و حضور در گلزار شهدای این شهر در جمع خبرنگاران افزود: مردم همواره در طول انتخابات‌های گذشته، افتخارات زیادی را برای عزت و سربلندی کشور کسب کرده‌اند و به طور قطع در انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان اضافه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در آستانه پیشنهاد سیاست‌های کلی برنامه هفتم به محضر رهبر معظم انقلاب هستیم و از طرف دیگر یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که از سراسر کشور مردم، نخبگان و کارآفرینان تماس بگیرند و نظرات خود را بیان کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مسئولان باید در بین کارآفرینان، نخبگان مردم و کسانی که در خط مقابله با مشکلات کشور و مسایل فرهنگی و اقتصادی هستند، حضور پیدا کنند نظرات و ایده‌های آنان را ببینند و در سفر به استان مرکزی برنامه‌هایی با این قشر تدارک شده تا دیدگاه‌ها و ایده‌های آنان برای برنامه‌های پنج ساله اخذ شود.

نشست با مجمع اندیشده وحدت اسلامی، دیدار با استاندار مرکزی، نشست با جبهه ایستادگی، حزب توسعه و عدالت شورای ائتلاف و احزاب جریان انقلاب، نشست با بنیاد صبح قریب، دیدار با مردم و نمازگزاران مسجد الزهرا (س) و حضور در صدا و سیمای استان مرکزی از جمله برنامه‌های روز اول این سفر در اراک و حضور در شورای اداری خمین نیز مهمترین برنامه روز دوم سفر محسن رضایی به استان مرکزی است.

براساس زمان بندی تعیین شده؛ مجموع زمان و فرآیند انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400به مدت 39 روز تعیین شده که بر این اساس پس از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در 11 اسفندماه 99، هیات‌های اجرایی در تاریخ 21 تا 23 اردیبهشت 1400 با مهلت سه روز، ثبت نام از تاریخ 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه با مهلت 5 روز، انتشار اسامی نهایی 5 و 6 خرداد 1400 به مدت 2 روز، تبلیغات از تاریخ هفت تا 26 خرداد 1400 به مدت 20 روز در نظر گرفته و 27 خرداد 1400 ممنوعیت تبلیغات و 28 این ماه نیز روز اخذ رای اعلام شده است.

استان مرکزی دارای 12 شهرستان و یک میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها