کد خبر: 469493
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۵۹
| |

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی اصولگرا:

مذاکره با بایدن معنا ندارد / شروط جدید آمریکا همیشگی کردن محدودیت‌ها است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: شروط دولت جدید آمریکا نشان‌دهنده این موضوع است که در صدد همیشگی کردن محدودیت‌های کشورمان هستند. آنها در صدد هستند تا برجام را به سمت مسائل موشکی و حضور ایران در منطقه بکشانند.

مذاکره با بایدن معنا ندارد / شروط جدید آمریکا همیشگی کردن محدودیت‌ها است
کد خبر: 469493
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۵۹

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصولگرا گفت: شروط دولت جدید آمریکا نشان‌دهنده این موضوع است که در صدد همیشگی کردن محدودیت‌های کشورمان هستند.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر عملکرد پوپولیستی برخی احزاب سیاسی کشورمان گفت: ای کاش آنها که این ادعا را مطرح می‌کنند معنی آن را هم می دانستند.

او ادامه داد: بسیاری از حرکت‌های امروز جریان اصلاحات مبتنی بر پوپولیست‌گرایی است، اما بهترین داور مردم هستند که مشاهده کرده و شعارها و کارکرد دولت و مجلس را به خوبی ارزیابی می کنند و نتیجه این ارزیابی قطعا در انتخابات سال 1400 خود را نشان خواهد داد.

انبارلویی وعده‌های جریان اصلاحات مبنی بر تغییر رویکرد بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران را نوعی رفتار پوپولیستی دانست و افزود: هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد دولت جدید آمریکا در صدد برداشتن تحریم‌هاست، شروط دولت جدید آمریکا نشان‌دهنده این موضوع است که در صدد همیشگی کردن محدودیت‌های کشورمان هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد: آنها در صدد هستند تا برجام را به سمت مسائل موشکی و حضور ایران در منطقه بکشانند، از همین رو نیز برای ما مذاکره با بایدن معنا ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها