کد خبر: 469534
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۴:۴۱:۵۷
| |

آیت‌الله اعرافی، امام‌جمعه قم:

هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد / سازمان‌های بین‌الملل ابزاردست آمریکاست و اعمال زور می‌کند

امام‌جمعه قم گفت: آمریکا دروغگوی عالم است و روی فرعون‌های عالم را سفید کرده است، هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد، چون در همه پیمان‌های خود خیانت کرده است. 

هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد / سازمان‌های بین‌الملل ابزاردست آمریکاست و اعمال زور می‌کند
کد خبر: 469534
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۴:۴۱:۵۷

اعتمادآنلاین| امام‌جمعه قم گفت: آمریکا دروغگوی عالم است و روی فرعون‌های عالم را سفید کرده است، هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد، چون در همه پیمان‌های خود خیانت کرده است.

علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: کم گذاشتن از ابراز علاقه و محبت به فرزندان آثار بسیار سو و پیامدهای نامناسبی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه کم‌توجهی و عدم محبت به فرزند سبب لغزش وی می‌شود، افزود: عدم دل‌بستگی فرزند به فضای خانواده ازجمله آثار کم‌محبتی به فرزند است و رشد درست به همراه ندارد و زمینه خلافکاری را به وجود می‌آورد.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: پدر و مادر و بزرگ‌ترها باید فرزند را موعظه و نصیحت کرده و خطای آن‌ها را با روش درست گوشزد کنند و اقدامات صحیح فرزند را مورد تشویق قرار دهند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: حضرت ابوطالب(ع) به استناد ادله روشن از پشتوانه‌های بعثت رسول خدا و شخص پیامبر(ص) بود و با مجاهدت‌های ایشان بود که بسیاری از خطرها از رسول خدا دفع شد و پایه‌های اسلام استوار شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه همه مردم در درختکاری و صیانت از فضای سبز باید اهتمام داشته باشند، گفت: موضوع محیط‌زیست موضوعی بسیار مهم برای همه بشریت است، وضعی که امروز صنایع در تخریب محیط‌زیست ایجاد کردند مشکلی جهانی و سبب آسیب‌های زیادی شده است.

فرهنگ رسیدگی به نیازمندان و محرومین باید موردتوجه قرار بگیرد

استاد حوزه علمیه ادامه داد: فرهنگ رسیدگی به نیازمندان و محرومین باید موردتوجه قرار بگیرد، کار کمیته امداد اشتغال‌زایی و فقرزدایی با حفظ کرامت نیازمندان و مستمندان است و حرکت‌های انفاقی و مواسات و رسیدگی به مردم مورد تأکید جامعه قرار بگیرد.

آیت‌الله اعرافی گفت: همچنان موضوع برجام و مسائل پیرامون آن مطرح است و موضوعی که باید مورد تأکید باشد مواضع اسف‌بار آمریکا است که با تغییر دولت‌ها تفاوتی ندارد و سیاست شیطانی توسط آن‌ها دنبال می‌شود.

وی افزود: پس از روی کار آمدن جوبایدن تغییری در سیاست‌های آن‌ها رخ نداده است، اسرائیل فرزند لوس آمریکا است و همه می‌دانند سلاح هسته‌ای دارد و به‌تازگی آزمایش‌های هسته‌ای انجام داد، اینکه آمریکا روی سلاح هسته‌ای حساس است چرا نسبت به این موضوع حساسیتی ندارد.

آمریکا زورگو و سفاک عالم است و همواره زور می‌گوید

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه آمریکا زورگو و سفاک عالم است و همواره زور می‌گوید، بیان کرد: ایران اسلامی می‌گوید سلاح هسته‌ای را نمی‌پذیرید ولی بازهم مورد هجمه آمریکا قرار می‌گیرد، سازمان‌های بین‌الملل ابزاردست آمریکاست و اعمال زور می‌کند و به عالم زورگویی می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: آمریکا دروغگوی عالم است و روی فرعون‌های عالم را سفید کرده است، هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد چون در همه پیمان‌های خود خیانت کرده است ولی بدانید ملت ایران و یمن و عراق محور مقاومت هستند و همه آزادگان عالم در برابر آمریکا ایستادگی کرده و قدرت پوشالی آن را از بین می‌برد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها