کد خبر: 469545
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

مصطفوی: می‌خواهیم سبک فوتبال استقلال، هوادارپسند باشد

مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مصطفوی: می‌خواهیم سبک فوتبال استقلال، هوادارپسند باشد
کد خبر: 469545
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| صالح مصطفوی، مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش از شروع صحبت‌ها از طرف آقای مجیدی و خودم تشکر می‌کنم از کادرقبلی و همه دوستانی که برای استقلال زحمت کشیدند. امیدوارم هرجایی که هستند موفق باشند. آقای مجیدی عذرخواهی کردند و گفتند که در کنفرانس بعد از بازی حتما خودشان شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌ها ما خواهد بود. فولاد در نیم فصل اول کمترین موقعیت را به رقبا داده و خیلی خوب پرس می‌کنند. بازی سختی داریم و امیدواریم با صحبت‌هایی که داشتیم و کارهایی که در تمرینات انجام شده یک بازی خوب درخور نام و شان باشگاه استقلال با سه امتیاز ارائه کنیم. الان ما 6 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی های رودررو هم داریم. تلاش می‌کنیم که استقلال را به جایگاه واقعی چه از نظر شکل بازی و نتیجه برسانیم.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که امکان دارد در پایان فصل مربیان جدید بگویند که چون تیم را آنها نبسته‌اند با مشکل مواجه شدند، گفت: حقیقتا ما در این شرایط قبول کردیم که هدایت تیم را داشته باشیم. دنبال بهانه جویی نیستیم و حداکثر تلاش را برای موفقیت می کنیم. که موفقیت از نظر ما درست شدن شکل بازی استقلال است که هوادار بپسندد و گرفتن امتیازات لازم برای قهرمانی است. گفتم نه آقای مجیدی این مدلی هستند و نه بقیه اعضای کادرفنی به دنبال بهانه نیستیم و تلاش داریم که تیم را به جایگاه واقعی که شان باشگاه است برسانیم.

صالح مصطفوی درخصوص عدم حضور پیروز قربانی در کادرفنی مجیدی گفت: آقای پیروز قربانی جلسه داشتند و از کلاس های مربیگری می شناسم. ایشان یک مربی کاملا با دانش، فنی، به روز و اهل مطالعه و تحقیق هستند که خوشخال می‌شدم که در کادر می بودند اما جمع بندی ایشان و مجیدی این بوده که در سایپا ادامه کار بدهند.

او درباره اینکه به خدمت گرفتن امین قاسمی نژاد به کجا رسید، گفت: من در جریان نیستم.

مهم ترین دلیل بازگشت مجیدی چه بود؟ دستیار سرمربی جدید استقلال گفت: این را بهتر است که ایشان جواب بدهند ولی باشگاه به جمع بندی رسیده که با کادرقبلی که به اعتقادم خیلی هم زحمت کشیدند و از بزرگان این باشگاه هم بودند قطع همکاری کنند و با توجه به عملکرد گروه ایشان و خود ایشان در فصل قبل چه از نظر نتایج و کیفیت بازی در مجموع به این نتیجه رسیدند که عملکرد بهتری داشته باشند.

صالح مصطفوی درباره نیمکت‌های شلوغ در لیگ برتر گفت: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. هر کسی یک سبک مربیگری دارد و خودش تصمیم می‌گیرد که چه مدلی کار کند و ما مسئولیت مان در قبال تیم خودمان است و شاید یک سبکی مورد پسند ما نباشد ولی قانون گذار و قانون باید تصمیم بگیرد که چگونه با این روش برخورد کنند.

برای ادامه فصل با سه مدافع بازی می‌کنید؟ مربی آبی پوشان در این باره گفت:‌ ممکن است.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی چه زمانی در نشست خبری حاضر می‌شود، گفت: عرض کردم ایشان قول دادند که بعد از بازی حتما خودشان در نشست خبری شرکت کنند.

او همینطور در پایان افزود: برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت دارم و از هواداران عزیزمان می خواهم که برای موفقیت تیم در بازی فردا و بازی های آینده دعا کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها