کد خبر: 469570
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۹:۱۷:۰۰
| |

خطیب جمعه رشت:

اصرار برخی از رجال سیاسی برای پیوستن به FATF تفکری بیهوده است

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگران در مصلی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در برابر قدرت های پوشالی ایستادگی کرده و می کنند، اظهار داشت: ایران اسلامی به پشتوانه مردم در سایه مدیریت رهبری مقاوم پیش رفته  است.

اصرار برخی از رجال سیاسی برای پیوستن به FATF تفکری بیهوده است
کد خبر: 469570
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگران در مصلی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در برابر قدرت های پوشالی ایستادگی کرده و می کنند، اظهار داشت: ایران اسلامی به پشتوانه مردم در سایه مدیریت رهبری مقاوم پیش رفته است.

وی در ادامه با اشاره به مسئله پیوستن ایران به FATF و اینکه مکاران جهانی این را پی ریزی کرده اند، اضافه کرد: پیوستن به FATF چیزی جز راه برجام را طی نمی کند.

وی اصرار برخی از رجال سیاسی برای پیوستن به FATF را تفکری بیهوده عنوان و خاطر نشان کرد: برخی دوستان منطقه ای و جهانی می گویند که اگر بهFATF نپیوندیم در آینده روابط اقتصادی شان با ما دچار چالش می شود، مگر در عرض 40 سال مقاومت ملت ایران با وجود تحریم ها دوستان دست مان را گرفتند؟!

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ما به این افراد و تحلیلگران چندان هم بدبین نیستیم اما در ادامه راه ممکن است بدبینی در مردم ایجاد شود، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات ملت ایران اینست که بنگرنند رهبر فرزانه ایران درباره نسخه های باطل غربی و شرقی چه تدبیری دارند.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش با اشاره به حمله هواپیماهای آمریکایی به سوریه و عراق در نزدیکی بوکمال اظهار داشت: جو بایدن با این اقدامات چند هدف را دنبال می کند، اولین پیام حملات به سوریه و عراق این بوده که به متعهدانشان اعلام کنند که ما هستیم و به ایران هم هشدار دهند که اگر به برجام بر نگردید، گزینه نظامی روی میز است.

وی بیان داشت: حمایت همه جانبه از صهیونیست ها که پی در پی شکست متوجه آنها می شود، حمایت از گروه های تکفیری شکست خورده و متلاشی شده از دیگر اهداف رئیس جمهوری آمریکا از این حمله است.

خطیب جمعه رشت اظهار داشت: بایدن با این کار می خواست به دنیا نشان دهد که علاوه بر تسلط در آمریکا، به دنیای بیرون این کشور هم می پردازد، در حالی که به گفته تحلیلگران بایدن بر وضعیت کرونا کشور خود مسلط نشده است.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها