ولیعهد اردن: قدس خط قرمز اردنی‌ها است

ولیعهد اردن با تاکید بر موضعگیری ثابت امان نسبت به مساله فلسطین، گفت: قدس خط قرمز اردنی‌ها است.

ولیعهد اردن: قدس خط قرمز اردنی‌ها است
کد خبر: 469635
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین بن عبدالله الثانی، ولیعهد اردن در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: موضعگیری‌های ما نسبت به مسایل عربی به ویژه مساله فلسطین که موضوع محوری ما است، همواره ثبات هستند، قدس برای خاندان هاشمی یک مساله شخصی و خط قرمز هر شهروند اردنی است.

به نقل از خبرگزاری "پترا"ی اردن، الحسین درباره زندگی نظامی خود اظهار کرد: من در ارتش ولیعهد نیستم بلکه فقط یک ستوان یکم هستم مثل باقی افسران.

ولیعهد اردن در ادامه این مصاحبه تلویزیونی درباره پدرش عبدالله دوم، پادشاه این کشور گفت: پدرم قبل از هر چیز یک نظامی است و مدت طولانی را در ارتش خدمت کرد و سلسله مراتب نظامی را پشت سر گذاشت و درجه‌ها و موقعیت‌های فرماندهی را تجربه کرد تا اینکه با درجه ارتشبد فرمانده عملیات ویژه شد.

او با اشاره به اینکه عبدالله دوم از دو ویژگی جدیت و مهربانی با هم برخوردار است گفت: "همواره شاهد هستم که چگونه شخص پادشاه در شرایط سخت جدی و در موقعیت‌های انسانی مهربان است و تصمیمات لازم را در وقت مناسب خود می‌گیرد و من خوش شانس هستم که از او یاد می‌گیرم."

ولیعهد اردن در پایان گفتگو نیز به تمامی نیروهایی که در راه مبارزه با کرونا در اردن در تلاش هستند، درود فرستاد و به آنها افتخار کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها