کد خبر: 469856
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۱۶:۵۹:۳۸
| |

محسن رضایی: سفره مردم و دولت باید یکی باشد / وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان نباید بدون محابا حرف بزنند اینکه بگویند هم چرخ اقتصاد می‌چرخد هم صنعت هسته‌ای واقعاً درست نیست، باید سفره مردم و دولت یکی باشد نه اینکه سفره دولت از سفره مردم جدا باشد.

محسن رضایی: سفره مردم و دولت باید یکی باشد / وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست
کد خبر: 469856
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۱۶:۵۹:۳۸

اعتمادآنلاین| محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم الیگودرز هدف از سفر به لرستان را دیدار با نخبگان و مردم عنوان کرد و گفت: در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور باید محضر مقام معظم رهبری مشاوره بدهیم به همین خاطر دنبال جمع‌آوری نظر مردم و نخبگان برای برنامه‌ریزی بهتر هستیم.

به گزارش مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لرستان در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بسیار تأثیر گذار بوده و باید نظرات و دیدگاه‌های مردم و نخبگان این استان در فرایند تصمیم‌گیری برای برنامه‌های توسعه‌ای لحاظ شود.

او همچنین عنوان کرد: با اجرای سیاست‌های کلی برنامه هفتم و تبدیل آن به برنامه و بودجه در مسیر شکوفایی انقلاب حرکت خواهیم کرد و بر اساس این برنامه مشخص خواهد شد که برای هر منطقه چه کار باید انجام شود.

رضایی افزود: وضعیت اقتصادی موجود زیبنده نظام و مردم نیست و باید برای حل مشکلات چاره‌اندیشی جدی کرد، البته اینجانب زمانی که یک نفر آمد و با نشان دادن کلید چاره حل مشکلات کشور را در نزد خود جلوه داد من همان موقع درخصوص ارزش پول ملی هشدارهای لازم را دادم و کسی گوش نکرد.

وی گفت: مسئولان نباید بدون محابا حرف بزنند اینکه بگویند هم چرخ اقتصاد می‌چرخد هم صنعت هسته‌ای واقعاً درست نیست، باید سفره مردم و دولت یکی باشد نه اینکه سفره دولت از سفره مردم جدا باشد، متأسفانه امروز رانت خواران و افراد نفوذی بازیگران اصلی شده اند، نباید همه چیز را به تحریم‌ها گره زد، بعد از هشت سال بیایی از مردم عذرخواهی کنی چه سودی دارد، وقتی دیدید نمی‌توانید چرا همان موقع نگفتید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: الان می‌گویند نظامی‌ها دارند می‌آیند، مگر نظامی‌ها فرزندان این مردم نیستد، آن‌ها سینه خود را جلوی گلوله گذاشتند برای این مردم، امروز هم این وضعیت را دیدند می‌آیند تا به مردم خدمت کنند، می‌آیند تا با دزدی‌ها و رانت خواری‌ها مبارزه کنند، یک عده ترس از این موضوع دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها