شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به یک نهاد تبدیل شد؟

یک فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه آیا این ایده که درنهایت شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به یک نهاد تبدیل شوند قطعی شده است، گفت: این موضوع در دست مطالعه است و رهبران هر دو جریان باهم نشست‌هایی دارند که طی آن در صدد هستند که به همگرایی کامل برسند.

شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به یک نهاد تبدیل شد؟
کد خبر: 470061
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۳:۰۲:۴۹

اعتمادآنلاین| محمد ناظمی اردکانی، دبیرکل جامعه اسلامی مدیران درباره برنامه انتخاباتی حزب متبوع خود برای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری گفت: جامعه اسلامی مدیران برنامه‌ای برای دولت آینده تدوین کرده است که این برنامه در دهه فجر هم رونمایی شد. برای اجرای برنامه هم یک کمیته انتخابی در جامعه اسلامی مدیران ایجاد شده که نامزد‌هایی که برای ریاست جمهوری 1400 مطرح هستند رصد می‌کند و در بین نامزد‌ها از فردی که توانایی حل مشکلات را داشته باشد حمایت خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: جامعه اسلامی مدیران درصدد است تا برای انتخابات 1400 رویکرد مستقلی را در پیش بگیرد؛ درصدد هستیم تا با جریان‌های سیاسی همسو نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان ائتلاف داشته باشیم و بعد از اینکه نامزد‌ها از شورای نگهبان عبور کنند از آن‌ها حمایت خواهیم کرد. بعد از انتخابات هم ما با نامزد پیروز در انتخابات راهبرد همکاری را در پیش خواهیم گرفت.

ناظمی اردکانی درباره احتمال وحدت میان اصولگرایان هم افزود: همه تلاش ما این است که شورای وحدت و شورای ائتلاف در نهایت به وحدت رسیده و به یک شورا تبدیل شوند؛ البته احتمالا با تبدیل شدن این دو شورا به یک نهاد نام دیگری هم بر آن گذاشته خواهد شد. وجوه اجتماع و افتراغ به دست آمده و نشستی با رهبران این دو جریان برگزار خواهد شد که انشالله در آینده‌ای نزدیک این دو شورا با هم یکی خواهند شد. درصدد هستیم که ترکیب این دو شورا به گونه‌ای باشد که فصل مشترک قابل قبولی در آن وجود داشته باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پاسخ به اینکه آیا این ایده که در نهایت این دو شورا به یک نهاد تبدیل شوند قطعی شده است، گفت: این موضوع در دست مطالعه است و رهبران هر دو جریان باهم نشست‌هایی دارند که طی آن در صدد هستند که به همگرایی کامل برسند. پیروزی جریان ارزشی در این است که یک سبد واحد رای داشته باشند، زیرا قطعا در انتخابات 1400 رقابت اصلی بین دو جریان اصلی کشور یعنی اصولگرا و اصلاح‌طلب خواهد بود؛ پس پیروزی جریان انقلاب در این امر نهفته است که حتما یک نامزد واحد داشته باشد و سبد رای واحد ایجاد شود؛ بنابراین قطعا شورایی که ایجاد خواهد شد فصل الخطابی خواهد بود برای وحدت هرچه تمام‌تر آرایی که قرار هست به دست بیاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها