پاسخ بنیاد مستضعفان به اظهارات امروز عضو شورای شهر تهران: اطلاعاتتان را زیاد کنید

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اظهارات امروز سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران که در تذکری از شهرداری تهران خواسته بود مستحدثات غیر قانونی بنیاد مستضعفان در اراضی حفاظت ویژه شمال تهران، محله جماران را قلع و جمع آوری کند، پاسخ داد.

پاسخ بنیاد مستضعفان به اظهارات امروز عضو شورای شهر تهران: اطلاعاتتان را زیاد کنید
کد خبر: 470087
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اظهارات امروز سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران که در تذکری از شهرداری تهران خواسته بود مستحدثات غیر قانونی بنیاد مستضعفان در اراضی حفاظت ویژه شمال تهران، محله جماران را قلع و جمع آوری کند، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی دراین باره اظهار کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ظرف 10 سال گذشته هیچ مستحدثاتی را در حوزه اردوگاه جماران نداشته است و هرآنچه احداث شده مربوط به قبل از انقلاب اسلامی، سنوات گذشته و دهه‌های قبل است.

وی افزود: جناب آقای سالاری باید اطلاعاتش را پیرامون این موضوع بیشتر کند. هماهنگی‌های لازم هم با شهرداران مناطق صورت گرفته است و خواهش می‌کنم ایشان برود و از نزدیک خدماتی که آنجا بنیاد مستضعفان برای اقشار مختلف مردم چه در مجموعه جماران و چه در پارک ارم به نیابت از شهرداری انجام می دهد را مشاهده کند.

مرتضوی تاکید کرد که اساسا وظایفی که در حوزه توسعه خدمات، توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه‌ها برای مردم به عهده شهرداری است، بنیاد دارد انجام می‌دهد.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد که در توافق میان شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شده در موضوعات اختلافی، مباحث بین دو طرف حل و فصل شود نه اینکه رسانه‌ای شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها