کد خبر: 470181
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۸:۲۷:۰۰
| |

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

آسیب کرونا به 70 درصد مشاغل خدماتی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: 70 درصد مشاغل در حوزه خدماتی کشور در اثر شیوع کرونا آسیب دیده‌اند و خیز چهارم کرونا می‌تواند خسارت‌های بیشتری را به کشور تحمیل کند.

آسیب کرونا به 70 درصد مشاغل خدماتی
کد خبر: 470181
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با آنکه مقادیر کمی واکسن کرونا به کشور وارد شده اما عملا واکسیناسیون عمومی آغاز نشده است ولی مردم عادی‌انگاری نسبت به ویروس کرونا دارند در حالی که فقط گروه‌های خاص و افراد معدود واکسن دریافت کرده‌اند ولی باید بدانیم که خیلی با واکسیناسیون عمومی جامعه فاصله داریم.

به گزارش ایسنا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا یکسال بعد از تزریق واکسن هم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم لذا حداقل تا یکسال آتی همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم بایستی در دستور کار باشد.

اسماعیلی افزود: در آستانه نوروز 1400 باید تجمعات و دید و بازدیدها از زندگی‌های مردم حذف شود تا بتوانیم در بهار و تابستان سال آینده جامعه‌ای سالم داشته باشیم و بدانیم که خیز چهارم کرونا می‌تواند ضربه مهلکی را به اقتصاد کشور و معیشت مردم وارد کند.

وی تصریح کرد: 70 درصد مشاغل در حوزه خدماتی کشور در اثر شیوع کرونا آسیب دیده‌اند و خیز چهارم کرونا می‌تواند خسارت‌های بیشتری را به کشور تحمیل کند ولی بدانیم که درآمد خیلی از مردم استان‌ها و شهرستان‌ها به گردشگری وابسته است که در اثر بیکاری و ورشکستگی که ناشی از اثرات خیزهای اول تا سوم کرونا در کشور به وجود آمده آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی زیادی را وارد کرده است.

وی در پایان گفت: مردم باید به خاطر خانواده‌های خود و کسب و کارشان و اقتصاد کشور بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصرار ورزیده و بدانند با کمک عموم جامعه است که فقط می‌توانیم از پیچ خطرناک فعلی بگذریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها