کد خبر: 470266
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات کویت چه اعتراضاتی دارند؟

نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات اخیر پارلمانی در کویت اعتراضات عجیب و غریبی نسبت به رد نتایج انتخابات نزد دادگاه مطرح کرده‌اند.

نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات کویت چه اعتراضاتی دارند؟
کد خبر: 470266
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات اخیر پارلمانی در کویت اعتراضات عجیب و غریبی نسبت به رد نتایج انتخابات نزد دادگاه مطرح کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه القبس در گزارشی در این باره نوشت، شماری از نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات مجلس امت کویت اعتراضات عجیبی را تقدیم دادگاه قانون اساسی کرده‌اند که برخی از آنها جالب توجه است.

در یکی از 12 اعتراض ارائه‌شده به دادگاه یکی از نامزدها اظهار کرده است: «چطور ممکن است عموزاده‌های من در دایره انتخاباتی خود به من رأی نداده باشند و تنها یک رأی در این صندوق به نفع من به ثبت رسیده باشد؟»

او با این استدلال می‌گوید آرا باید بازشماری شده و مشخص شود مشکل کجاست که عموزاده‌هایش به او رأی نداده‌اند!

یکی دیگر از نامزدهای مغلوب از دادگاه تقاضا کرده، مسئولان برگزاری انتخابات حوزه‌اش در دادگاه حاضر شوند و همگی سوگند یاد کنند که از تمامی رأی‌دهندگان خواسته‌اند ماسک را از چهره خود بردارند و چهره‌شان را با تصویر اوراق هویتی آنها مطابقت داده‌اند.

دیگری کل دستورالعمل برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و درخواست کرده دادگاه با فرا خواندن شیخ صباح الخالد نخست‌وزیر، مشخص کند آیا قانون برگزاری انتخابات در دوره صباح الاحمد امیر فقید این کشور صادر شده یا در دوره نواف الاحمد این کار صورت گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها