تکلیف کسانی که به نهاد اجماع ساز تمکین نکنند، چیست؟ / سخنگوی حزب اعتمادملی: حضرتی کاندیدای انتخابات 1400 نمی‌شود

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: بسیاری نامزد خواهند شد ولی ما مرحله‌ای به نام گزینش شورای نگهبان داریم. بعد از اینکه شورای نگهبان این مرحله را اعلام کرد احزاب به ساز و کار و تصمیم‌گیری جبهه اجماع‌ساز تمکین خواهند کرد چون برای هر کسی که نخواهد تمکین کند از پیش تکلیف روشن است.

تکلیف کسانی که به نهاد اجماع ساز تمکین نکنند، چیست؟ / سخنگوی حزب اعتمادملی: حضرتی کاندیدای انتخابات 1400 نمی‌شود
کد خبر: 470270
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۱:۱۰:۴۲

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، در رابطه با تغییرات اخیر حزب و تغییر دبیرکل حزب اعتماد ملی عنوان کرد: اقای کروبی چهار بار استعفا داده بودند و این بار چهارم بود ضمن اینکه کمیسیون ماده ده احزاب آقای کروبی و سه نفر دیگر را تایید نکرده بود. ما در سالی قرار داشتیم که باید دبیرکل انتخاب می شد زیرا در سال سوم آقای کروبی کاندیدا نشدند.

به گزارش برنا، او افزود: با دبیرکلی آقای حضرتی حزب را سازماندهی و دفاترمان را تکمیل تر و تشکیلات را گسترده تر می کنیم. در انتخابات 1400 با انگیزه فراوان حضور پیدا می کنیم و شرکت خواهیم داشت و نامزد انتخاباتی معرفی می کنیم.

گرامی مقدم تصریح کرد: آقای حضرتی از شنبه کار خود را به عنوان دبیر کل شروع کردند و به زودی سفرهایی به استان ها خواهند داشت و قطعا همان برنامه های قبلی را با سازماندهی بیشتری ادامه می دهیم.

او درباره کاندیدای حزب برای انتخابات 1400 گفت: آقایان افشانی، امینی و حق شناس توسط برخی از اعضای حزب پیشنهاد داده شدند ولی هنوز در مورد نامزد قطعی پیشنهادی داده نشده است، حضرتی هم استعفا داد و کاندیدای 1400 نخواهد بود.


گرامی مقدم در پایان گفت: بسیاری نامزد خواهند شد ولی ما مرحله ای به نام گزینش شورای نگهبان داریم. شورای نگهبان از میان کسانی که ثبت نام کرده اند تعدادی را تایید می کند و بعد از اینکه شورای نگهبان این مرحله را اعلام کرد احزاب به ساز و کار و تصمیم گیری جبهه اجماع ساز تمکین خواهند کرد چون برای هر کسی که نخواهد تمکین کند از پیش تکلیف روشن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها