کد خبر: 470308
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۲:۰۲:۰۰
| |

پایان کار پرسپولیس در نقل و انتقالات با جذب مدافع

با جذب شهریار مغانلو، پرسپولیس تنها به دنبال مدافع خواهد بود تا کار خود در نقل و انتقالات زمستانی را پایان دهد.

پایان کار پرسپولیس در نقل و انتقالات با جذب مدافع
کد خبر: 470308
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۲:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس در نقل و انتقالات با جذب مدافع میانی کار خود را در پنجره زمستانی پایان خواهد داد. در شرایطی که طبق نظر یحیی گل محمدی مدیران این باشگاه موفق به بازگرداندن دو لژیونر فوتبال ایران شدند، اکنون به دنبال انتقال مدافع برای پایان کار نقل و انتقالاتی خود خواهند بود.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس فصل بیستم را در شرایطی استارت زد که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، علی علیپور، محمد نادری، امیر روستایی، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، محسن ربیع خواه و کریستین اوساگوآنا و قبل از آن آنتونی استوکس از این تیم جدا شده بودند. جدایی 10 بازیکن از این باعث شد تا یحیی گل محمدی اقدام به جذب حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی و عیسی آل کثیر کند و هشت بازیکن جدید وارد لیست سرخپوشان شوند.

اکنون با بازگشت مهدی ترابی و جذب شهریار مغانلو، این تیم به دنبال جذب مدافع میانی خواهد بود تا شرایط را بار دیگر در لیست به سود خود کند و خلا موجود در دفاع میانی را کاهش دهد.

نفر به نفر با لیست پرسپولیس

حامد لک جانشین بیرانوند شده است تا اکنون آنها با در اختیار داشتن این دروازه‌بان در کنار بوژیدار رادوشوویچ شرایط مناسبی را دنبال کنند. یوسفی نیز دروازه بان سوم و جوان پرسپولیس است تا خط دروازه سرخپوشان کاملا تکمیل باشد.

در دفاع میانی این تیم در شرایط کنونی تنها سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد و طی دیدارهای اخیر کمال کامیابی نیا نیز توانسته به خوبی در این پست ایفای نقش کند و آلترناتیوی قدرتمند و قابل اعتنا محسوب شود. با این حال پروژه جذب مدافع میانی همچنان در دستور کار این باشگاه قرار دارد و باید دید طی روزهای آتی از بین علی نعمتی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و دو گزینه دیگری که وارد لیست باشگاه شده‌اند، کدامیک جذب خواهند شد.

در دفاع راست یحیی گل محمدی به سیامک نعمتی و مهدی شیری کاملا اعتماد دارد و قصد تغییر و تقویت در این پست را نخواهد داشت.

در هافبک دفاعی نیز با جدایی محسن ربیع خواه، این تیم میلاد سرلک را به خدمت گرفته تا با حضور این بازیکن در کنار نوراللهی و کامیابی نیا در این پست نیز سرخ‌ها شرایط مناسبی را دنبال کنند و نیاز به جذب نداشته باشند.

خط هافبک پرسپولیس نیز در ابتدای فصل با حضور احسان پهلوان تقویت شد و محمد شریفی جوان نیز مجوز حضور در این تیم را دریافت کرد تا اکنون با جذب مهدی ترابی آنها بار دیگر به قدرت این خط با حضور نفراتی چون امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری، علی شجاعی، احسان پهلوان، محمد شریفی و مهدی ترابی به تیمی قابل اعتنا در ادامه مسابقات تبدیل خواهند شد که یحیی باید به دنبال راهکاری برای ترافیک جالب توجه این خط داشته باشد.

در خط حمله نیز این تیم با بازگشت عیسی آل کثیر که کمتر از یک ماه به پایان محرومیت وی باقی مانده است در کنار شهریار مغانلو، مهدی مهدی خانی و مهدی عبدی بار دیگر به نظر می‌رسد با بالاترین توان فنی شرایط ادامه مسابقات را دنبال کند.

در این شرایط به نظر می‌رسد تنها نگرانی سرخ‌ها مربوط به پست دفاع میانی باشد. جایی که تنها سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان حاضر هستند و احسان حسینی جوان و البته کامیابی نیا در پست غیرتخصصی. باید دید در فرصت باقی مانده، این تیم قادر خواهد بود آخرین صید خود در نقل و انتقالات را هم دنبال کند و تیمی کامل را آماده چهار رقابت لیگ برتر، جام حذفی، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان آسیا کند یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها