رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

80 هزار تن کالای اساسی پرمصرف تا پایان سال توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که تا پایان سال بیش از 80 هزار تن کالای اساسی پرمصرف شامل شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و برنج در میادین میوه و تره بار استان تهران توزیع خواهد شد.

80 هزار تن کالای اساسی پرمصرف تا پایان سال توزیع می‌شود
کد خبر: 470317
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۲:۱۶:۱۷

اعتمادآنلاین| یدالله صادقی با بیان اینکه توزیع این اقلام از بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: 35 هزار تن شکر فله جهت مصرف صنف و صنعت با قیمت 11 هزار و 500 تومان و 29 هزار و 960 تن شکر مصرف خانوار در بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت 8700 تومان در تهران توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی همچنین درباره توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری اظهار کرد: در این طرح مرغ منجمد به میزان 1600 تن با قیمت مصرف کننده 15 هزار و 500 تومان، گوشت گوساله منجمد به میزان 800 تن با قیمت مصرف کننده 80 هزار تومان، در مراکز توزیع شامل واحدهای صنفی دارای مجوز و اعضای صنف مرغ و ماهی، سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری، شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی توزیع می‌شود.

صادقی همچنین از توزیع 14 هزار تن برنج وارداتی تایلندی و هندی به قیمت هر کیلو 12 هزار و 500 و 18 هزار و 500 تومان خبر داد.

به گفته این مقام مسوول، واحدها و تالارهای پذیرایی، بیمارستان‌ها، مراکز خیریه، نهادهای امدادی و بسیج که درقالب کمک‌های مومنانه فعال هستند هم می‌توانند با دریافت حواله از سازمان صمت برای عرضه این اقلام اقدام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها