منوچهر متکی، فعال سیاسی اصولگرا:

با آمدن رییسی بارقه امید میان مردم ایجاد شد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در  سال‌های اخیر اتفاق‌هایی برای کشور و کارگزاران نظام  پیش آمد که امید مردم را هدف قرار داد و مردم در حال ناامید شدن کامل بودند تا اینکه آقای رئیسی آمد و مبارزه با فساد را جدی کرد و بارقه امید ایجاد شد. 

با آمدن رییسی بارقه امید میان مردم ایجاد شد
کد خبر: 470424
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۶:۵۲:۲۰

اعتمادآنلاین| منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در همایش کمیته جوانان این شورا با عنوان " جوان، پیشران انتخاب 1400" اظهار داشت: هیات اجرایی موفق شد کمیته های متعددی را از جمله کمیته کارگران، بانوان، جوانان، صنعت‌گران کشاورزی و امنیت غذایی، کمیته دانشجویان، اساتید و پزشکان ساماندهی کند. کمیته جوانان با 21 نفر تشکیل شد. از این رو برخی گمان نمی‌کردند در این فاصله بسیار کوتاه در ارتباطات بسیار خوب و صمیمانه برگزار کننده چنین همایشی باشیم.

وی افزود: در طول هفته گذشته کمیته جوانان درباره جامعه شناسی جوانان و یافتن راه‌های برون رفت از وضع موجود به وضع مطلوب، همفکری و بحث و تبادل نظر کردند که آن را تبدیل به مانیفستی برای دولت آینده خواهیم کرد. جوانان ایران در طول تاریخ این کشور نقش‌آفرین بودند.

متکی یادآور شد: بعد از نادرشاه و افشاریه بیش از 200 سال این کشور اقتدارش را روز به روز از دست داد تا جایی که بزرگترین قدرت این مملکت در رژیم گذشته یعنی شاه به فرمان سفیر انگلیس و آمریکا می‌بایست حکمرانی می‌کرد و امام در 12 بهمن 1357 بزرگترین ارمغانی که برای ما آورد استقلال، کشور بود.

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه مردم ایران پیام امام را گرفتند و انقلاب را به وجود آوردند، گفت: خداوند قسم خورده که هرجا ما کار کردیم پیروز هستیم اما ادامه راه امام با پاکدستی، درستی و همراهی با رهبری را می‌طلبد و لذا نظام اسلامی بر دو محور محتوای پاک و کارگزاران پاک می چرخد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: در سال‌های اخیر اتفاق‌هایی برای کشور و کارگزاران نظام پیش آمد که امید مردم را هدف قرار داد و مردم در حال ناامید شدن کامل بودند تا اینکه آقای رئیسی آمد و مبارزه با فساد را جدی کرد و بارقه امید ایجاد شد.

این عضو ارشد شورای وحدت اصولگرایان اضافه کرد: پس از آن در گام دوم مجلس به وجود آمد که علیرغم نارسایی‌ها و مشکلات تصمیم‌سازی اما در نهایت به جای خوبی رسید هر چند نیاز به بهتر شدن دارد؛ اکنون در آستانه برداشتن گام سوم هستیم؛ باور به ظرفیت جوانان را مقام معظم رهبری هویت واقعی بخشید که جوانان را باور کنیم و چقدر زیبا در کنار مقام معظم رهبری جوانی گفت که جنگ را 18 سال ها پیروز کردند و شصت و چند ساله‌ها اقتصاد را با شکست مواجه کردند.

متکی گفت: با دولت جدید از شرایط کنونی عبور می‌کنیم و شورای وحدت با چنین هدفی شکل گرفت و به میدان آمد و هدف کوتاه مدت آن انتخابات و هدف درازمدت‌ش همگرایی نیروهای معتقد به نظام ولایی ارزشی و اصولگرا است تا بتواند تمام توان خودش را به اجرا بگذارد و شورایی مبتنی بر «و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا» و نیز شورای استوار با دعوت به همگرایی و وحدت شکل دهد. این مطالبه ما از همه اصولگرایان است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر آقای رئیسی در انتخابات شرکت کنند. عامل اتلاف شورای ائتلاف، جببه پایداری و شورای وحدت می‌شوند حتی اگر ساختار جداگانه داشته باشند اگر هم نیایند بیش از پیش وحدت این سه ساختار را طلب می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها