اقدام به خودکشی قاتل تاجر قبل از محاکمه

مردی که دوست تاجرش را در در منطقه کن به قتل رسانده است، به دلیل اقدام به خودکشی در جلسه دادگاه حاضر نشد.

اقدام به خودکشی قاتل تاجر قبل از محاکمه
کد خبر: 470456
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۰۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مردی که دوست تاجرش را در در منطقه کن به قتل رسانده است، به دلیل اقدام به خودکشی در جلسه دادگاه حاضر نشد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، تیر‌ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان ناپدید شدن مرد تاجری قرار گرفتند. بر اساس شکایت خانواده این تاجر‌، او قرار بود روز ناپدید شدنش برای دیدن باغ گیلاسی همراه یکی از دوستانش به باغی در منطقه کن برود. چند روز بعد جسد سوخته مرد تاجر در اسلامشهر پیدا شد. ماموران تحقیقات را برای شناسایی دوستش به نام روزبه آغاز کردند.

به گزارش روزنامه خراسان، سرانجام متهم دستگیر شد و در تحقیقات مدعی شد به دلیل بدهی 600میلیونی به دوستش و همچنین حسادت به وضع مالی‌اش‌، او را به بهانه نشان دادن باغی به منطقه کن برده و در آنجا به قتل رسانده و جسدش را همانجا رها کرده است. بعد هم خودروی او را به اسلامشهر برده و در آنجا آتش زده که در جریان این آتش‌افروزی دست خودش هم سوخته است. با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری ارسال شد اما متهم روز محاکمه در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر نشد.

در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای قاتل درخواست قصاص کردند و گفتند؛ به دلیل دروغگویی‌های متهم در جنایت هولناکش حاضر به بخشش قاتل نیستند. مقتول مرد خوب و خیری بود که متهم او را با حیله کشت. در ادامه وکیل متهم در جایگاه ایستاد و گفت: موکلم بعد از دستگیری و انتقال به زندان با مشکلات روحی رو‌به‌رو شد. او موقعیتش را در خانواده از دست داد.

دو بار در زندان دست به خودکشی زد و در این مدت وزن زیادی کم کرده و حالش خوب نیست. به او قول دادم با اولیای دم صحبت می‌کنم شاید رضایت گرفتم تا حالش بهتر شود اما قبل از دادگاه فهمیدم دوباره خودکشی کرده البته الان حالش خوب است. با توجه به وضعیت متهم‌، قضات دادگاه را تجدید کردند تا پس از بهبود نسبی متهم به اتهاماتش رسیدگی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها